God kundeservice handler om å besvare alle henvendelser så snart de kommer inn. I dagens marked forventes det at du er tilgjengelig over alt, og har full oversikt.

Samle all din kundekommunikasjon i ett software verktøy

Kundeoppfølging er enkelt i våre CRM software. Løsningens design hjelper deg med å øke produktiviteten på få uker ved å strømlinjeforme hvordan du lagrer og bruker informasjon, i tillegg til dine arbeidsprosesser.

Effektiv kundeservice

Arkiver hver eneste henvendelse i en sentral database med et tildelt id nummer. Ha all kommunikasjon relatert til en sak lagret på samme sted. Organiser og finn enkelt hevnvendelser basert på eier, status, kategori og prioritet.

Automatisk respons uten å miste den personlige tonen

Systemet lar kunden automatisk få vite at du har mottatt deres henvendelse. Øk supportmedarbeidernes produktivitet med automatiserte standard svar på ofte spurte spørsmål, eller svarmaler. Svarmalene kan bli tilpasset med en personlig tone.

Om SuperOffice Customer Service

SuperOffice Customer Service hjelper til med å besvare alle typer kundehenvendelser 24 timer i døgnet, 365 dager i året, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, web-skjema eller faks. Det er viktig at alle henvendelser blir håndtert og at de ikke blir liggende i private e-postbokser. Løsningen lar dere sette opp eskalering og optimal arbeidsflyt.

Priser

SuperOffice Customer Service leveres som en serverbasert løsning med to ulike betalingsalternativ. Du kan velge å leie eller kjøpe programvaren.

Ta kontakt med oss for demo, priser eller mer informasjon!

SuperOffice Customer Service

PC world logoSuperOffice - best i test

SuperOffice Online er kåret som best i test av PC World (Nr. 47, 12. desember 2014).

«Det er en helt egen følelse å jobbe i SuperOffice med det velpolerte brukergrensesnittet og de oversiktlige funksjonene».  Last ned artikkelen og les mer om hvorfor SuperOffice Online gikk av med seieren.