SuperOffice priser:

Velg mellom fem ulike CRM-brukerplaner. Du kan mikse og matche som du vil basert på dine brukeres behov. Hver person får tilgang til den brukerplanen som passer best til den rollen de har i bedriften. Dersom brukeren trenger funksjonalitet fra flere brukerplaner samtidig, velger du Complete CRM.

Standard

390 kr/mnd

Standard funksjoner:
  • Kontakter
  • Kalender
  • E-post
  • Pocket CRM
  • Segmentering
  • Rapporter
  • Telefon integrasjon mot Skype Business*

Sales

490 kr/mnd

For selgeren:
  • Standard funksjoner
  • Telefonintegrasjon mot Skype Business*
    I tillegg inngår:
  • Prognoseverktøy
  • Salgstrakt
  • Prospectstyring
  • Tilbudshåndtering

Marketing

490 kr/mnd

For marked:
  • Standard funksjoner
  • Telefonintegrasjon mot Skype Business*
    I tillegg inngår:
  • Kampanjestyring
  • Kampanjesporing
  • E-postmaler
     

Service

490 kr/mnd

For kundeservice:
  • Standard funksjoner
  • Telefonintegrasjon mot Skype Business*
    I tillegg inngår:
  • Sakshåndtering
  • Prioritering og FAQ
  • Eskalering
  • SoMe-integrasjon

Complete

590 kr/mnd

Inkluderer alt:
  • Standard
  • Marketing
  • Sales
  • Service
    I tillegg inngår:
  • Telefonintegrasjon mot Skype Business*
     

Har du problemer med å se videoen? Klikk her for å se den på youtube

* Telefonintegrasjon med på kjøpet

Som kunde hos Amesto Solutions får du med telefonintegrasjon i pakkene. Med andre ord - du får en verdi på 50 kr per bruker per måned med på kjøpet!

  • Spar både din og kundenes tid
  • Jobb mer effektivt
  • Ring rett fra kontaktkortet i SuperOffice

Priser SuperOffice

Ta kontakt med oss i dag og vi vil hjelpe deg med å finne løsningen som dekker deres CRM-behov.

Spørsmål og svar:

Hvis du ikke finner svar på dine spørsmål nedenfor hjelper vi deg gjerne. Ring oss på +47 46 88 50 00 eller send en e-post til salg@amesto.no.

Hvordan fungerer den gratis prøveperioden?

Når du har fylt ut og sendt inn skjemaet for gratis prøveperiode/Free Trial kontakter vi deg slik at du får tilgang til å prøve SuperOffice gratis i 30 dager. Prøveperioden løper i 30 dager fra den dagen du registrerer deg. Du mottar en påminnelse på e-post 7 dager før prøveperioden er slutt. Da kan du velge om du vil avslutte prøveperioden eller fortsette som kunde.

Hvordan kommer jeg i gang?

Ta kontakt med oss og vi skreddersyr pakken til deg basert på dine ansattes behov. Du kan også raskt og enkelt bestille nye brukere, endre eller utvide pakkene.

Betaler jeg pr måned eller år?

Du kan velge mellom forskjellige fakturaintervall: Hver måned, hver 3. måned, hver 6. måned eller årlig. Den første kontrakten er på 12 måneder. Etter de første 12 månedene fornyes kontrakten automatisk i takt med valgt fakturaintervall. Prisene oppgitt på nettsiden er basert på årlig fakturering.

Er opplæring inkludert i prisen?

Prisen inkluderer ikke opplæring, men programvaren inneholder starthjelp i form av en eLearning-funksjon. Vi anbefaler allikevel opplæring i oppstartsfasen slik at dere får en god start og en løsning som blir tilpasset deres prosesser og behov. Vi har erfarne CRM-rådgivere som kan hjelpe dere med å få en effektiv implementering og en tilpasset løsning for din bedrift. Ta kontakt med oss for tilbud.   

 

Priser på eMarketeer

Basic

fra 255 NOK

per mnd. fakturert årlig

EN EFFEKTIV STARTPAKKE MED FLER-KANALS MARKETING

  • E-post marketing
  • Event håndtering
  • Vurderinger og evalueringer
  • Web formularer
  • Landing Pages
  • Facebook Marketing
  • Mobil Marketing

Professional

fra 400 kr

per mnd. fakturert årlig

AVANSERT PAKKE INKL. MARKETING AUTOMATION

  • Alt i Basic, plus:
  • Marketing automasjon
  • Pleie av kundeemner
  • Salgsinformation
  • Tilpasning av kontaktkort
  • Kundedomene
  • Utviklingsverktøy & API

Enterprise

Kontakt for pris

Faktureres per måned eller år

EN SPECIALDESIGNET PAKKE TIL STORE ORGANISATIONER

  • Alt i Pro, plus:
  • Inklusive 10 brukere
  • Ubegrensede konti
  • Kampanjedeling
  • Templatedeling
  • Design Veiledning Sikkerhet
  • Engasjert suksessmanager

PC world logoSuperOffice - best i test

SuperOffice Online er kåret som best i test av PC World (Nr. 47, 12. desember 2014).

«Det er en helt egen følelse å jobbe i SuperOffice med det velpolerte brukergrensesnittet og de oversiktlige funksjonene».  Last ned artikkelen og les mer om hvorfor SuperOffice Online gikk av med seieren.