SuperOffice Customer Service

God kundeservice handler om å besvare alle henvendelser så snart de kommer inn. I dagens marked forventes det at du er tilgjengelig over alt, og har full oversikt. Kundeoppfølging er enkelt i våre CRM software. Løsningens design hjelper deg med å øke produktiviteten på få uker ved å strømlinjeforme hvordan du lagrer og bruker informasjon, i tillegg til dine arbeidsprosesser.

Samle all din kundekommunikasjon i ett software verktøy

Det er viktig at alle henvendelser blir håndtert og at de ikke blir liggende i private e-postbokser. Løsningen lar dere sette opp eskalering og optimal arbeidsflyt. SuperOffice Customer Service hjelper til med å besvare alle typer kundehenvendelser 24 timer i døgnet, 365 dager i året, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, web-skjema eller faks. Arkiver hver eneste henvendelse i en sentral database med et tildelt id nummer. Ha all kommunikasjon relatert til en sak lagret på samme sted. Organiser og finn enkelt hevnvendelser basert på eier, status, kategori og prioritet.

Automatisk respons og selvbetjent kundesenter

Mange kunder foretrekker selvbetjening. Med SuperOffice Customer Center gir du kundene mulighet til å administrere sine egne saker og holde seg oppdatert på siste informasjon. De kan logge inn og sjekke status på sine egne saker samt få tilgang til kunnskapsbasen med ofte stilte spørsmål. Systemet lar kunden automatisk få vite at du har mottatt deres henvendelse.

Øk supportmedarbeidernes produktivitet med automatiserte standard svar på ofte spurte spørsmål, eller svarmaler. Svarmalene kan bli tilpasset med en personlig tone. 

10 tips til bedre kundeservice

En fantastisk kundeopplevelse handler i bunn og grunn om noe så enkelt som å selge et produkt eller en tjeneste som fungerer, og opptre hyggelig mot kundene dine. Så enkelt er det.

10 tips til bedre kundeservice

Optimere din egen bedrift

Det å benytte SuperOffice Customer Service handler ikke bare om om å løse kundens problemer, men også om å være rustet til å optimere din egen bedrift. Din saksbase er rene gullgruven når det gjelder rapportering og statistikker. Ved å analysere hvilke utfordringer dine kunder har, hvor mye tid og ressurser du bruker ved å hjelpe dem og hvordan dette utvikler seg over tid, kan du fastslå nøyaktig hvilke produkter, tjenester eller prosesser du bør forbedre.

Referanse: Kruse Smith

"Jeg anbefaler alle som vurderer et kundehenvendelsesprogram om å se på de løsningene Amesto Solutions og SuperOffice med Customer Service kan tilby."  

Odd Rune Westin, serviceleder

Les referansen

Alt-i-ett CRM - Bestill i dag

Bestill SuperOffice Online nå.
Fra kr. 390,- pr bruker/mnd.

Sjekk priser

Prøv vår CRM-løsning i 30 dager – helt gratis!

Fyll inn din kontaktinformasjon, og motta en gratis testtilgang til SuperOffice Online.

Prøv gratis

Amesto Solutions er Nordens største Visma- og SuperOffice-forhandler. Vi jobber hardt for å skape verdi for kundene våre – vi kaller det Simplifying business!