Markedsføring i SuperOffice Sales and Marketing

En av de raskeste måtene å skaffe flere leads, er gjennom tilpasset og målrettet e-markedsføring. SuperOffice kombinerer det beste fra CRM med det beste av e-postmarkedsføring. Slik vil du raskt og enkelt nå målgruppen din, sende bedre e-poster og forbedre konverteringsfrekvensen.

Få alle leads inn i samme system

Markeds- og kundesegmenteringsfunksjonaliteten i våre CRM systemer lar deg enkelt definere målgrupper. Ved å lage målrettede kampanjer i flere kanaler finner du effektivt frem til flere potensielle kunder. SuperOffice gjør det enkelt å importere leads og kontaktinformasjon fra en rekke kilder som webskjemaer, e-post, messer, og direkte postlister. Du kan også utvide SuperOffice med eMarketeer, et kundekommunikasjonsverktøy for e-post markedsføring, SMS, undersøkelser, events og skjemaer.  

56565.jpg

Målrettet markedsføring med SuperOffice Sales and Marketing

Utvalg hjelper deg å lage utvalgslister og målgrupper basert på et bredt spekter av kriterier, for eksempel kontaktinformasjon, aktiviteter, prosjekter, salgsmuligheter og mye mer. Ved å lage målrettede kampanjer i flere kanaler finner du effektivt frem til flere potensielle kunder.

SuperOffice Sales and Marketing hjelper deg med bl.a.:

  • Håndtering av salgsmuligheter
  • Håndtering av målgruppelister
  • Import fra ulike datakilder
  • Segmentering

Få gratis demo

Fordeler ved å bruke SuperOffice

  • Øker effektiviteten i salgsteamet
  • Øker inntjeningen gjennom et mer effektivt salgsteam
  • Øker merkevarekjennskap
  • Enkelt å drive målrettet og relevant kommunikasjon med dine kunder
  • Enkelt å definere nisjemarkeder
  • Hjelper deg ivareta bedriftens plikter i forbindelse med ny GDPR-lovgivning

Hjelp til valg av løsning?

Vi kan hjelpe deg med kartlegging av dine CRM-behov.

Hjelp til valg av løsning

Funksjoner i SuperOffice

En rekke CRM funksjoner i SuperOffice hjelper deg med å organisere og samle kontaktinformasjonen på ett sted og gir deg samtidig full kontroll over salg, oppfølginger, dokumenter og e-poster. Det finnes også en rekke smarte SuperOffice add-ons slik at du kan tilpasse CRM-systemet etter dine behov. I tillegg legger SuperOffice til rette for den nye personvernloven GDPR. 

GDPR-funksjonalitet

SuperOffice blir oppdatert med funksjonalitet slik at du enkelt kan følge loven i henhold til GDPR. Eksempel: håndtering av samtykke, håndtering av abonnement, massoppdateringer mm. 

Kundeoppfølging

SuperOffice hjelper deg med å holde all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få tilgang til viktig kundeinformasjon.

Dagbok og kalender

Bruk kalenderen til å føre opp aktiviteter, planlegge prosjekter, sjekke tilgjengelighet og dele informasjon. Sjekk ledig tid i din egen dagbok opp mot kollegaer. Hvis alle er opptatt på det tidspunkt du har valgt, vil systemet automatisk gi deg forslag til et tidspunkt når alle er tilgjengelige. 

Dokument- og e-postadministrasjon

Å lagre, dele og samarbeide i dokumenter har aldri vært enklere. SuperOffice er sømløst integrert med bl.a. Microsoft Office 365. Det samme gjelder viktige e-post applikasjoner. E-poster kan automatisk lagres på riktig kontakperson eller i prosjekt og du oppretter enkelt oppgaver i din kalender basert på e-post kommunikasjon.

Utsendelser og chat

I SuperOffice finner du et forenklet e-postverktøy der alle kan sende tilpasset e-post til kontaktene i SuperOffice, i tillegg finnes en tilleggsmodul, eMarketeer, som er en profesjonell løsning for bl.a. nyhetsbrev, eventhåndtering og marketing automation. I ny SuperOffice versjon har du også en chat du kan integrere med ditt nettsted.

Maler

Spar tid ved å bruke ferdigutformede og godkjente maler. Slik sikrer du samme utseende i all korrespondanse. Forhåndsskrevne brev eller tilbudsmaler blir enkelt og automatisk oppdatert med den utvalgte kundens adresse, kontaktperson og dato. 

Utvalg og målgrupper

I SuperOffice finner du raskt riktig målgruppe ved å bruke utvalg. Kategoriene kan du filtrere – sorter etter geografi, industri, jobbtittel, salgssyklus, interesser eller annet som passer 

Prosjektstyring

Har du store, komplekse prosjekter? Sett opp milepæler og før oppgavelister og lag prosjektguider for de prosjekter du kjører ofte. Du får full kontroll og mer effektivt prosjektsamarbeid med kollegene dine.

CRM på mobilen

Med Pocket CRM-app for telefon og lesebrett, får du enkel og rask tilgang til all viktig kundeinformasjon uansett hvor du er. Slik får du full tilgang til dine CRM-data og du kan utføre saker som haster og oppgaver du hadde glemt, selv om du har gått fra kontoret. Perfekt for deg som er på farta!

Salgsoppfølging

Kraftige salgsfunksjoner gir deg nøyaktige prognoser, administrerer pipeline for salg, og hjelper deg vinne flere salg. Du kan også lage tilbud og legge inn ordre ved et enkelt klikk.

Alt-i-ett CRM - Bestill i dag

Bestill SuperOffice Online nå.
Fra kr. 390,- pr bruker/mnd.

Sjekk priser

Prøv vår CRM-løsning i 30 dager – helt gratis!

Fyll inn din kontaktinformasjon, og motta en gratis testtilgang til SuperOffice Online.

Prøv gratis

Smarte add-ons til SuperOffice CRM

Vi leverer markededs beste tilleggs-løsninger til SuperOffice slik at du kan jobbe mer effektivt i ditt CRM-system. Tilpass din SuperOffice med ulike apps og add-ons og få en løsning som er optimal for din bedrifts behov. 

Sjekk ut Amesto Apps og add-ons

Automatiser markedsaktivitetene - alt i et verktøy!

Med eMarketeer får du et komplett kommunikasjonsverktøy for e-post, SMS, undersøkelser, events og skjemaer. I tillegg kan du markedsføre dine aktiviteter på egen facebookside, automatisere kommunikasjonsløpet med dine kunder og få webstatistikk på din hjemmeside. eMarketeer kan brukes som en egen løsning, eller integreres med SuperOffice CRM slik at du fullt ut kan utnytte mulighetene for automatisering, leadsgenerering og kundekommunikasjon. Her får du alle funksjoner i en pakke, ingen separate moduler, all funksjonalitet følger med.

Les mer om mulighetene i eMarketeer her: 

e-post

Nyhetsbrev

e-post marketing, eDM, kommunikasjonsløp

Kurs

Events

Eventhåndtering, skjemaer, evalueringer

Kampanjer

WEB

Leadsgenerering og landingssider

Sosiale medier

Facebook

Facebook marketing, landingssider

Sms

Mobil

Mobil marketing, eventreminder

Lyst til å teste eMarketeer? Bestill en gratis testbruker!

Test utsendelser, publiser event-, web- og Facebook sider, og se hvor enkelt det er å designe kule nyhetsbrev og landingssider i eMarketeer. 

Hvordan fungerer det?

Send inn dine opplysninger, du blir kontaktet for en kort gjennomgang av funksjonaliteten slik at du får en grunnleggende forståelse av hvordan eMarketeer fungerer. Deretter får du tilgang til en prøvekonto slik at du kan teste selv. Du kan selvfølgelig også ta kontakt med oss for personlig demo på salg@amesto.no.

Amesto Solutions er Nordens største Visma- og SuperOffice-forhandler. Vi jobber hardt for å skape verdi for kundene våre – vi kaller det Simplifying business!