Innkjøpssystem

Innkjøpsorganisasjoner trenger gode IT-verktøy for å arbeide effektivt. Ulike undersøkelser viser til kutt i innkjøpskostnadene på 10-40 %. I tillegg oppnås store besparelser gjennom mer effektive prosesser.

Amesto tilbyr produkter i hele verdikjeden som støtter prosesser innen:

 Anbud, bestilling, innkjøp og fakturering.

Amesto Vieri

Webshop som samler alle dine leverandører ett sted.

Amesto Catalog

Løsning for å sende og motta elektroniske varekataloger.

Amesto Procurement

Innkjøpsløsningen Amesto Procurement er tilpasset større foretak og offentlige virksomhet og kan leveres innenfor kundens eget miljø eller som en outsourcet tjeneste.

Supplier Portal

Aksesspunktløsning for alle EHF-meldinger

Anbud og Innkjøp

Ved håndtering av anbud, bestillinger og fakturering er det mye som skal tenkes på. Vi har systemene som hjelper dere gjennom hele prosessen.

Amesto Connect

Amesto Connect er en efaktura løsning og en transportformidler av ulike elektroniske forretningsdokumenter fra en utsteder til en mottaker.

Passer SupplierPortal for din bedrift?

Leverer dere til stat eller kommune?
Vil dere ha trygghet for at alle lovkrav er oppfylt?
Ønsker dere forenkle ordre- og fakturaprosessen?
Vil dere redusere kostnadene relatert til ordre og faktura?

Har du svart ja på en eller flere av spørsmålene over, sjekk ut denne siden: Supplier Portal

Kontakt oss / Bestill mer informasjon

Amesto Solutions er Nordens største Visma og SuperOffice forhandler og er kåret til årets Visma-partner hele 7 ganger de siste 10 år. Historien som Visma-forhandler går helt tilbake til 1985.