Datadrevet kundeinnsikt.

Gratis webinar

Datadrevet kundeinnsikt.

Gjennom datadrevet kundeinnsikt kan du minske churn, øke verdien på kundene dine og predikere hva som vil skje i perioden som kommer. Kom på gratis webinar og få vite mer om hvilke spennende muligheter du kan få ved hjelp av ny teknologi.

Meld deg på

Gratis webinar

Datadrevet kundeinnsikt.

Gjennom datadrevet kundeinnsikt kan du minske churn, øke verdien på kundene dine og predikere hva som vil skje i perioden som kommer. Kom på gratis webinar og få vite mer om hvilke spennende muligheter du kan få ved hjelp av ny teknologi.

Meld deg på

Gratis webinar

Datadrevet kundeinnsikt.

Mange tusen kunder og mange kontakter i et selskap gjør at man mister både innsikt og forståelse for de riktige tiltakene for å beholde fornøyde kunder. Men med maskinlæring kan man nå finne mønstre, trender og tendenser i alle kunder og plukke ut dem som er i ferd med å bytte ut deg med din konkurrent. Maskinene kan faktisk forstå at dette er i ferd med å skje før kundene selv bestemmer seg. En rekke av hendelser, eller kanskje mangel på hendelser, bygger opp til at kundene fortsetter å kjøpe eller slutter helt å kjøpe fra deg.

Tema: Datadrevet kundeinnsikt.
Meld deg på for å få tilgang til opptak.

Passer for: Deg som ønsker å få innsikt og kunnskap om egen kundebase og vite mer om hvordan datadreven kundeinnsikt kan hjelpe din bedrift til økt lønnsomhet. 

Meld deg på her

Agenda.

Agenda

  • Kundeinnsikt med maskinlæring og AI. Hva er mulig med ny teknologi og kunnskap? Kjetil Kalager, Amesto NextBridge
  • NextBridge Customer Analytics Hub. En løsning for kundeinnsikt og forhindring av kundefrafall. Aurora Voje, Amesto NextBridge
  • SAS Customer Intelligence 360. Hvordan komme i gang med kundeinnsikt fra digitale kanaler og bygge kundereiser. Videre kan kundeopplevelsen kan optimaliseres og personaliseres i sanntid ved bruk av kundedata, digital innsikt og avansert analyse på tvers av kanaler.
    Helene Hellesø-Knutsen, SAS Institute.
  • Hvordan komme i gang med faktabasert kundeinnsikt.
    Kjetil Kalager, Amesto NextBridge
Meld deg på her

Arrangører

Amesto Nextbridge og SAS Institute.

Amesto NextBridge

Amesto NextBridge jobber til daglig med å analysere store mengder data og bygge løsninger slik at våre kunder skal oppnå økt kundeinnsikt med hjelp av maskinlæring og AI teknologi. 

 

 

SAS Institute

SAS Institute er ledende leverandør av tjenester og løsninger innen analytics som forvandler data til verdi.    

 

Kunstig intelligens kan faktisk gjøre dine kunder mer fornøyde

Kunstig intelligens og maskinlæring er i ferd med å endre våre forhold til produkter og tjenester. Tiden er forbi for hvor reklame og massemarkedsføring er de viktigste virkemidlene for å få lojale og fornøyde kunder.
Les mer