SuperOffice CRM.

Alt-i-ett-CRM

SuperOffice - En komplett CRM pakke.

SuperOffice støtter dine forretningsprosesser innen salg, markedsføring og kundeservice. Vinner av PC Worlds "Best-i-test" 4 ganger. 
 

Alt-i-ett-CRM

SuperOffice - En komplett CRM pakke.

SuperOffice støtter dine forretningsprosesser innen salg, markedsføring og kundeservice. Vinner av PC Worlds "Best-i-test" 4 ganger. 
 

Alt-i-ett-CRM

SuperOffice CRM.

Salg, marketing og kundeservice

Bedre markedsførings- og salgsresultater kommer fra å kjenne og nå riktig målgruppe, og dette kan du få hjelp til i SuperOffice Marketing. Med SuperOffice Sales får du mer nøyaktige prognoser, salgspipeline og gir deg den salgsstøtten du trenger for å vinne flere salg. Med SuperOffice Service setter du kundehenvendelser i system og får den støtten du trenger til å yte bedre kundeservice.

Hva koster CRM?

Miks og "match" den perfekte kombinasjon av brukerplaner for ditt team. For å lykkes med CRM må du også definere gode arbeidsprosesser og få bistand til å implementere SuperOffice. Dette vil vi som din samarbeidspartner hjelpe deg med. Det vil tilkomme en kostnad for obligatoriske oppstartstjenester. Se priser på SuperOffice her. 

SuperOffice Sales

SuperOffice Sales er fullpakket med funksjoner som vil hjelpe deg til økt salg. Kraftige salgsfunksjoner gir deg nøyaktige prognoser, administrerer pipeline for salg, og hjelper deg vinne flere salg. Du kan også lage tilbud og legge inn ordre ved et enkelt klikk.
SuperOffice Sales

SuperOffice Service

En god og effektiv kundeopplevelse handler om å selge et produkt eller en tjeneste som fungerer og opptre hyggelig mot kundene dine. SuperOffice hjelper deg å holde oversikt over alle kunder og henvendelser slik at du kan løse kundenes problemer raskt, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post,...
Mer om SuperOffice Service

SuperOffice Marketing

En av de raskeste måtene å skaffe flere leads, er gjennom tilpasset og målrettet e-markedsføring. SuperOffice Marketing kombinerer det beste fra CRM med det beste av e-postmarkedsføring. Slik vil du raskt og enkelt nå målgruppen din, sende bedre e-poster og forbedre konverteringsfrekvensen.
Mer om SuperOffice Marketing
 

SuperOffice Add-ons

Tilpasse og forbedre din SuperOffice CRM løsning med hjelp av smarte tilleggsløsninger. Du har mange muligheter for å tilpasse og forbedre løsningen med en rekke smarte funksjoner.
Mer om SuperOffice Add-ons
 

SuperOffice

Funksjonalitet.

En rekke CRM funksjoner i SuperOffice hjelper deg med å organisere og samle kontaktinformasjonen på ett sted og gir deg samtidig full kontroll over salg, oppfølginger, dokumenter og e-poster. Det finnes også en rekke smarte SuperOffice add-ons slik at du kan tilpasse CRM-systemet etter dine behov. I tillegg legger SuperOffice til rette for personvernloven GDPR. 

GDPR-funksjonalitet

SuperOffice blir oppdatert med funksjonalitet slik at du enkelt kan følge loven i henhold til GDPR. Eksempel: håndtering av samtykke, håndtering av abonnement, massoppdateringer mm.

Kundeoppfølging

SuperOffice hjelper deg med å holde all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få tilgang til viktig kundeinformasjon.

Dagbok og kalender

Bruk kalenderen til å føre opp aktiviteter, planlegge prosjekter, sjekke tilgjengelighet og dele informasjon. Sjekk ledig tid i din egen dagbok opp mot kollegaer. Hvis alle er opptatt på det tidspunkt du har valgt, vil systemet automatisk gi deg forslag til et tidspunkt når alle er tilgjengelige.

Dokument- og e-postadministrasjon

Å lagre, dele og samarbeide i dokumenter har aldri vært enklere. SuperOffice er sømløst integrert med bl.a. Microsoft Office 365. Det samme gjelder viktige e-post applikasjoner. E-poster kan automatisk lagres på riktig kontaktperson eller i prosjekt og du oppretter enkelt oppgaver i din kalender basert på e-post kommunikasjon.

Utsendelser og chat

I SuperOffice finner du et forenklet e-postverktøy der alle kan sende tilpasset e-post til kontaktene i SuperOffice, i tillegg finnes en tilleggsmodul, eMarketeer, som er en profesjonell løsning for bl.a. nyhetsbrev, eventhåndtering og marketing automation. I ny SuperOffice versjon har du også en chat du kan integrere med ditt nettsted.

Maler

Spar tid ved å bruke ferdigutformede og godkjente maler. Slik sikrer du samme utseende i all korrespondanse. Forhåndsskrevne brev eller tilbudsmaler blir enkelt og automatisk oppdatert med den utvalgte kundens adresse, kontaktperson og dato.

Utvalg og målgrupper

I SuperOffice finner du raskt riktig målgruppe ved å bruke utvalg. Kategoriene kan du filtrere – sorter etter geografi, industri, jobbtittel, salgssyklus, interesser eller annet som passer

Prosjektstyring

Har du store, komplekse prosjekter? Sett opp milepæler og før oppgavelister og lag prosjektguider for de prosjekter du kjører ofte. Du får full kontroll og mer effektivt prosjektsamarbeid med kollegene dine.

CRM på mobilen

Med Pocket CRM-app for telefon og lesebrett, får du enkel og rask tilgang til all viktig kundeinformasjon uansett hvor du er. Slik får du full tilgang til dine CRM-data og du kan utføre saker som haster og oppgaver du hadde glemt, selv om du har gått fra kontoret. Perfekt for deg som er på farta!

Salgsoppfølging

Kraftige salgsfunksjoner gir deg nøyaktige prognoser, administrerer pipeline for salg, og hjelper deg vinne flere salg. Du kan også lage tilbud og legge inn ordre ved et enkelt klikk.

Økt kundelojalitet og bedre personvern med riktig CRM-system

På grunn av GDPR og personvernforordningen har det aldri vært viktigere å velge et CRM-system som sørger for at all informasjon om kunder og kontaktpersoner både innhentes, oppbevares og behandles på en trygg og lovlig måte.
Les mer

10 tips til bedre kundeservice

De aller fleste bedrifter skulle ønske de var best i klassen på kundeservice. Men det er som så mye annet i hverdagen, enklere sagt enn gjort å sette teorier ut i praksis. Derfor har vi her laget en liste til deg med 10 praktiske tips.
10 tips til bedre kundeservice

Gratis guide: Hvordan velge nytt CRM-system

Enkel guide til hvordan du velger riktig CRM-system for din bedrift.
Les guiden

Slik kan CRM-systemet hjelpe deg å selge mer og raskere

I dagens konkurranseutsatte marked har kunder et hav av produkter og tjenester å velge blant, og kampen om oppmerksomheten deres har aldri vært tøffere. Opplever virksomheten din sviktende salgstall og kunder som forsvinner til konkurrenter? Da kan et CRM-system være løsningen. Her forteller vi deg hvorfor.
Les mer
 

Disse CRM-trendene må du følge med på i 2019

CRM-landskapet er i stadig endring. Maktbalansen mellom virksomhetene og kundene har endret seg, og det er kundene som nå sitter med makten. For å nå ut til stadig mer digitaliserte prospekter og kunder er det derfor viktig å være i forkant av de nye trendene innen CRM. Dette er CRM-trendene for 2019...
Les mer

Innkjøpsguide for CRM

Gratis guide til å kjøpe nytt CRM-system.

Hovedformålet med et CRM-system er å tilby verktøyene bedriften din trenger for å samle alt av kommunikasjon du har med kundene dine, og få oversikt over kontakter, salg og aktiviteter.

Vi har laget en enkel guide som kan hjelpe deg med å finne riktig CRM-system for din bedrift.

Last ned gratis guide

Har du spørsmål? #askmore

Kontakt oss for en uforpliktende prat.

Kontakt meg