Rask, sikker og effektiv elektronisk signering

Online signatur.

Få kontraktene signert på minutter og lagret automatisk i SuperOffice. Elektroniske signaturer kan brukes i alle situasjoner hvor håndskrevne signaturer er påkrevd, for eksempel kontrakter, tilbud, lånesøknader, leieavtaler og så videre.

Book demo / møte

Prøv markedets beste eSigneringsløsning for SuperOffice.

Få kontraktene signert på minutter og lagret automatisk i SuperOffice. Stadig flere avtaler inngås på nett, og derfor øker også behovet for digitale signaturer i dokumenter. Vi tilbyr en rask og fleksibel app for elektronisk signering av SuperOffice-dokumenter ved hjelp av de elektroniske signeringstjenestene fra Signicat. Online Signature kan brukes med SuperOffice Windows, WEB og Online.

Se produktvideo og lær mer om Online Signature

Rask, sikker og effektiv elektronisk signering.

Online Signature gjør at du sparer tid og penger. Du får en rask signeringsprosess ved å automatisere det som vanligvis er manuelle prosesser med penn, scanning, printer og papir. Signering kan isteden gjøres på mobilen med BankID som er en mye raskere vei til en fullstendig avtale for deg og din bedrift – i tillegg til at det er mye enklere for kundene.

Be om demo

Hvordan fungerer Online Signature?

  1. Lag et tilbud – lag dokumentet som vanlig i SuperOffice.
  2. Varsle kunden – start signeringsprosessen direkte fra SuperOffice. Kundene blir varslet ved hjelp av en e-post som inneholder en lenke med invitasjon til signeringsprosessen. Du sporer signeringsprosessen i SuperOffice.
  3. Signering og arkivering – sluttbrukeren leser og signerer dokumentet på nett, trygt og enkelt. Signerte dokumenter konverteres til en sikker PDF-fil i det internasjonale PAdES-formatet og lagres umiddelbart i aktivitetslisten i SuperOffice.

Enkelt å bruke for både kunder og deg!

Få kontraktene signert på minutter
og lagret automatisk i SuperOffice.

Bestill Online Signature

Har du spørsmål? #askmore

Kontakt oss for en uforpliktende prat.

Kontakt meg