Samle all din kundekommunikasjon i ett software verktøy
Det er viktig at alle henvendelser blir håndtert og at de ikke blir liggende i private e-postbokser. Løsningen lar dere sette opp eskalering og optimal arbeidsflyt. SuperOffice Customer Service hjelper til med å besvare alle typer kundehenvendelser 24 timer i døgnet, 365 dager i året, uansett om henvendelsen kommer via telefon, e-post, web-skjema eller faks. Arkiver hver eneste henvendelse i en sentral database med et tildelt id nummer. Ha all kommunikasjon relatert til en sak lagret på samme sted. Organiser og finn enkelt henvendelser basert på eier, status, kategori og prioritet.
Automatisk respons og selvbetjent kundesenter
Mange kunder foretrekker selvbetjening. Med SuperOffice Customer Center gir du kundene mulighet til å administrere sine egne saker og holde seg oppdatert på siste informasjon. De kan logge inn og sjekke status på sine egne saker samt få tilgang til kunnskapsbasen med ofte stilte spørsmål. Systemet lar kunden automatisk få vite at du har mottatt deres henvendelse.
Øk supportmedarbeidernes produktivitet med automatiserte standard svar på ofte spurte spørsmål, eller svarmaler. Svarmalene kan bli tilpasset med en personlig tone.
Optimere din egen bedrift
Det å benytte SuperOffice Customer Service handler ikke bare om om å løse kundens problemer, men også om å være rustet til å optimere din egen bedrift. Din saksbase er rene gullgruven når det gjelder rapportering og statistikker. Ved å analysere hvilke utfordringer dine kunder har, hvor mye tid og ressurser du bruker ved å hjelpe dem og hvordan dette utvikler seg over tid, kan du fastslå nøyaktig hvilke produkter, tjenester eller prosesser du bør forbedre.
Prøv vår CRM-løsning i 30 dager – helt gratis!
Fyll inn din kontaktinformasjon, og motta en gratis testtilgang til SuperOffice Online.
Prøv gratis