Vieri

Ta full kontroll på dine innkjøp.

Jobber du i en bedrift eller organisasjon som har mange leverandører og mye innkjøp i løpet av året? Vieri er en skybasert, selvbetjent rekvisisjonsløsning som kontrollerer og forenkler anskaffelser. 

Book demo / møte

Optimalisere innkjøpsprosessen.

Vieri er en skybasert, selvbetjent rekvisisjonsløsning som kontrollerer og forenkler anskaffelser for sluttbrukere. Systemet er fullt ut kompatibel med EHF katalogprosess og EHF Ordreprosess og godkjent av DIFI for avrop på offentlige avtaler. En fleksibel og gjennomtenkt arkitektur gjør at Vieri passer for de fleste bransjer og virksomheter både i privat og offentlig sektor.

Optimaliser Innkjøpsprosessen med Vieri

Vieri er en elektronisk innkjøpsløsning i "skyen" som sikrer organisasjonen kontroll over sine innkjøp. Her finner du sortimentet fra alle dine leverandører, slik du vil ha det. En fleksibel arbeidsflyt med virksomhetens kontrollrutiner implementert, sikrer din virksomhet en standardisert og effektiv flyt.

Kom i gang

ENKEL Å TILPASSE

Fleksibelt og enkelt å tilpasse til din virksomhets behov og innkjøpsprosesser.

KRAFTFULL SØKEMOTOR

Søk som på Google inne i innkjøpsløsningen. Kraftfull og lynrask søkemotor med mange filtreringsmuligheter. Sortimentet fra alle dine leverandører presenteres i et brukervennlig design og løsningen sikrer at dine ansatte kun kan se og bestille varer fra de leverandører dere har en avtale med.

Optimaliser innkjøpsprosessen med Vieri

Funksjonalitet:

Moderne grensesnitt

Filosofien bak Vieri er en kompromissløs holdning til kvalitet, brukervennlighet og kontroll, uten å påvirke en effektiv prosess. For å oppnå dette bruker vi moderne teknologier i alle ledd.

EHF kompatibel

Standardisert katalog- og ordreprosess mellom kjøper og leverandør. Standardisert ordrebekreftelse som er dokumenterbar med de forpliktelser leverandøren gir for leveransen.

Skytjeneste

Vieri er bygd på moderne sky-teknologi som gir våre kunder fordeler som: automatiske oppdateringer, alltid på siste versjon, reduserte kostnader. I tillegg kan brukere jobbe fra hvor som helst og alltid ha tjenesten tilgjengelig.

Fleksibel

Løsningen er designet for å imøtekomme organisasjonenes ulike behov. Fleksibel organisasjonsstruktur, regelbasert godkjenningsmatrise, avledet kontering, varemottak, arbeidsflyt etc.

Katalogverktøy

Forenkler katalogforvaltning for både leverandører og kjøpere. Sømløs EHF import av kataloger via aksesspunkt. Sammenligning mellom versjoner og differanse-rapporter. Arbeidsflyt og mulighet for distribuering av kataloger.

Rapportering

Kraftig kilde til informasjon for ledelsen. Spend analyser og økt synlighet av virksomhetens innkjøpsvolum. Prissammenligning og lojalitet til avtalesortiment. Drill down. KPI dashboard. Egne analyser.



Be om en uforpliktende demo.


Er du på jakt etter nytt system som kan hjelpe din bedrift med å få kontroll over innkjøpsprosessen?

Ta kontakt med oss og book din egen personlige demo. Våre konsulenter hjelper deg med kartlegging av dine behov og avtaler tidspunkt for en demonstrasjon av systemet sammen med dere. 

 

e>

Moderne teknologi

Innkjøpssystemet fra Vieri er en moderne og fremtidsrettet programvare. Systemet leveres som en skytjeneste som innebærer at du raskt kan komme i gang med å ta kontroll over dine innkjøp. Vi har en kompromissløs holdning til kvalitet, design og teknologi uten å påvirke en effektiv flyt.

Brukervennlighet

Designet og tilpasset ulike skjermformater. Brukerne er i fokus i kjente omgivelser.

Integrasjon

Sømløs integrasjon mot åpne standarder. Rask, sikker og skalerbar.

Vi er klare for å hjelpe deg

Ta full kontroll på dine innkjøp

Kom i gang