Moderne prosjektstyringssystem

Visma.net Project Management (Severa)

Visma Severa er en moderne SaaS-løsning (Software as a Service) som kombinerer prosjektstyring, ressursallokering og fakturering i én enkel applikasjon.

Book demo / møte

Visma.net Project Management (Severa)

Visma Severa er et moderne prosjektstyringssystem som leveres som en SaaS-løsning (Software as a Service). Visma Severa kombinerer prosjektstyring, ressursallokering og fakturering i én enkel løsning.

Prosjektstyring

Med Visma Severa kan du koble sammen salg, planlegging, ressursbruk, timer og finansiell informasjon. Full oversikt over frister, ressurser, marginer og lønnsomhet. 

Ressursplanlegging

Bruk dine ressurser best mulig. Allokér ressurser per person, prosjekt, avdeling eller team. Full oversikt over kapasitet, og enkelt å skalere opp og ned.

Fakturering

Hent ut fakturaunderlaget automatisk, og send fakturaen med et tastetrykk. Støtte for blant annet repeterende fakturering, ulike mva-satser og valutaer, med mer. 

Trygghet 

Vi har erfarne konsulenter og spesialister på Visma Severa, som vil sørge for at du får en løsning tilpasset dine behov samt den bistand du trenger både før, under og etter utrulling av løsningen.

 

Rapportering

Få sanntidsinnsikt i blant annet lønnsomhet, ressursbruk, fakturering og inntekter. Del dashbord på tvers av avdelinger og til ansatte. 

Kundehåndtering

Visma Severa gir deg oversikt over kunder, aktivitetshistorikk, tilbudsfunksjonalitet, salgsprognoser og pipeline. Systemet kan også integreres med SuperOffice for komplett CRM-funksjonalitet.

Timer og utlegg

Timeføring gjør du enkelt på nett eller mobil, gjerne koblet til kunde eller prosjekt. Reise- og utleggskostnader kan rapporteres samtidig. 

Full oversikt

Visma Severa er bygget for å være lett å forstå og lett å bruke. Samtidig har løsningen bred funksjonalitet, slik at du enkelt kan holde alle tråder samlet i selve løsningen. Både prosjektleder og alle prosjektdeltakere har full oversikt på ett og samme sted.

Hvorfor Visma Severa?

Visma Severa er en moderne SaaS-løsning (Software as a Service) som kombinerer prosjektstyring, ressursallokering og fakturering i én enkel applikasjon. Visma Severa gjør det enkelt å lykkes med prosjektbasert arbeid. Uansett om prosjektene i din bedrift er små eller store - kortvarige eller langvarige. Med Visma Severa får du en komplett løsning som gir full kontroll på ressurser, arbeidsflyt, tidsbruk og økonomi.

  • Full tilgang på nett og mobil
  • Dekker prosjektarbeid gjennom alle faser
  • Bygget for smidig navigasjon og visualisering

Hvem passer Visma Severa for?

Systemet passer for profesjonelle, tjenesteytende bedrifter med behov for effektiv prosjektstyring. Med Visma Severa får du en komplett løsning som gir full kontroll på prosjektet, ressurser, arbeidsflyt, tidsbruk og økonomi. Visma Severa passer spesielt godt for konsulentselskaper, teknologiselskaper og selskaper i kreative bransjer. Jobber du innen eiendom, bemanning og bygg er Visma Severa også for deg.

Test gratis

Integrasjoner og språk

Visma Severa er utviklet for samhandling med andre systemer. I praksis betyr dette at alle grunndata kun trengs å registreres en gang. Visma Severa vil hente prosjektkostnader fra økonomisystemet, og fakturering vil skje i Visma Severa, mens ordren vil ligge i økonomisystemet. Visma Severa har åpne API'er og kan integreres med en rekke systemer, som eksempel:

  • Visma.net, Visma Business og Visma Global
  • Salesforce og Microsoft Dynamics
  • Google Docs og M-Files
  • Microsoft Exchange, Office 365 og Google Calendar

Brukergrensesnittet er tilgjengelig på norsk, engelsk, finsk, tysk, svensk og nederlandsk. Fakturaer kan opprettes på over 11 språk og 160 ulike valutaer.

 

Har du spørsmål? #askmore

Kontakt oss for en uforpliktende prat

Kontakt meg