Simplifying Business.

Øk produktiviteten med G Suite

Med G Suite programserien får du fillagring og -deling med Google Disk, samarbeid med Google Dokumenter, videomøter med Hangouts og profesjonell e-post med Gmail – alt til én enkelt pris. Med G Suite kan alle ansatte jobbe mer effektivt ved å bruke intelligente, skybaserte apper til å samarbeide hvor som helst i sanntid. Lyst til å vite mer om priser og teste programpakken gratis?

Kontakt oss

Google G Suite

G Suite forenkler og effektiviserer arbeidsdagen.

G Suite er som skapt for drift i skyen

Google anses for å være en ledende aktør i bransjen når det gjelder skybasert infrastruktur. Programpakken ble utviklet som en ren skytjeneste fra begynnelsen av. Dermed trenger ikke IT-avdelingene å bruke tid og penger på å vedlikeholde stasjonære komponenter. Bedriftsapplikasjonene er 100 % integrert og med single sign-on. G Suite-brukere får den samme opplevelsen på ulike enheter, operativsystemer og nettlesere. Det finnes ingen programvare å installere. G Suite er også kompatibel med filer som er opprettet i andre programmer, for eksempel Microsoft Office.

Støtte for bruk uten nett

Med Gmail, Kalender og Google Dokumenter kan brukerne se på, endre og opprette innhold uten å være tilkoblet Internett. Innholdet synkroniseres automatisk så snart den aktuelle brukerenheten er på nett igjen. Flere bruker nå kun G Suite når de skal opprette ulike typer filer, for eksempel tekstdokumenter, regneark og presentasjoner. Dette fordi du kan jobbe med filene i sanntid sammen med andre og oppbevare dem i nettskyen med Google Disk. Appene i G Suite kan brukes parallelt på flere enheter. 

Google G Suite

Alt-i-ett-løsning som fungerer sømløst.

G Suite er utviklet som en alt-i-ett-løsning med integrerte verktøy som fungerer sømløst sammen. Du kan for eksempel motta en e-post i Gmail og umiddelbart konvertere den til en Kalender-aktivitet. Når du setter inn en kommentar i Dokumenter, Regneark eller Presentasjoner, blir samarbeidspartnerne dine automatisk varslet via e-post. Med ett enkelt klikk kan du starte et Hangouts-videomøte fra innboksen eller kalenderen din. Ved å bruke disse verktøyene som en helhetlig pakke, kan du og bedriften din oppnå økt produktivitet og få maksimal valuta for pengene.

Hva inneholder

  • Gmail for bedrifter (tilknyttet eget domene)
  • Google Disk
  • Google dokumenter, regneark, presentasjoner og forms
  • Google Kalender
  • Google Meet
  • Lagringsplass i skyen

Fra 30 GB

Basic-utgaven av G Suite omfatter 30 GB lagringsplass på nettet per bruker. Hvis du vil ha ubegrenset lagringsplass, kan du oppgradere til Business- eller Enterprise-utgaven.

Personlig

Send profesjonell e-post fra din egen bedriftsadresse (deg@bedriftendin.no), og opprett e-postlister for ulike grupper, for eksempel salg@bedriftendin.no.

App store

G Suite inngår i et omfattende økosystem av frittstående og integrerte programvareløsninger som er tilgjengelige via G Suite Marketplace. Marketplace er en "app store" hvor du laste ned en rekke smarte integrerte tilleggsprogrammer fra tredjepartsleverandører. 

 

Samhandling

Med G Suite er det ikke lenger nødvendig å sende hverandre e-poster med vedlegg. Du kan invitere andre til å se, laste ned og samarbeide om alle typer filer. Filoppdateringer blir automatisk lagret i Disk, sånn at alle alltid har tilgang til den nyeste versjonen.

Høy sikkerhet

Beskytt data med sikkerhetsfunksjoner som 2-trinns bekreftelse og global pålogging. Mobiladministrasjon ivaretar datasikkerheten i tilfelle enheter blir mistet eller medarbeidere slutter. Du kan også arkivere e-postmeldinger og loggede chatter, og angi hvor lenge de skal oppbevares.

3 gode grunner til å bruke G Suite

 

Du trenger ikke lagre underveis
Kjenner du deg igjen i «Å nei, jeg har glemt å lagre»? Med G Suite trenger du ikke å huske på å lagre underveis lengre. Alt arbeid du gjør blir synkronisert automatisk mot Google sin egen skytjeneste Google Drive, så fort det er utført. Befinner du deg uten nettilgang, eller wifi har koblet seg ut, så trenger du heller ikke å bekymre deg. I det øyeblikket internett er tilbake vil Google synkronisere arbeidet du har gjort helt automatisk. 

Google bygger på «Getting things done»-prinsippet.
Det betyr at du kan holde innboksen ryddig med små enkle grep. Kort fortalt betyr det at man kun åpner e-post én gang, og at man arkiverer e-post man har lest og er ferdig med, slik at en hele tiden jobber med en tom innboks. Hvis du tar i bruk dette prinsippet har du altså full oversikt over hvilke gjøremål som gjenstår, og det er mindre sannsynlighet for at oppgaver eller avtaler «glipper».

G Suite lar deg lage bedre dokumenter med kunstig intelligens?
I dokument-programmene finner du et lite ikon nederst til høyre i vinduet som kan hjelpe deg hvis du står litt fast ­– eller trenger litt kreativ «input» fra Google.



Kontakt oss


Er du på jakt etter nytt system som kan hjelpe din bedrift med å jobbe enklere og smartere?

Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål eller ønsker å booke din egen personlige demo på Google G Suite eller Google Cloud. Våre konsulenter hjelper deg med kartlegging av dine behov og avtaler tidspunkt for en demonstrasjon av løsningene.

Vi kan hjelpe deg!

Lyst til å vite mer om G Suite, eller få en demo?

Kontakt oss