Nytt Kundesenter

VI BLIR BEDRE

Nytt Kundesenter.

VI BLIR BEDRE

Nytt Kundesenter.

#ASK | Amesto Solutions Kundesenter

Velkommen til nytt kundesenter.

Vi er i kontinuerlig utvikling for å gi deg som kunde god kundeservice. Vi har tidligere i år blitt kåret til den Visma-partneren med mest fornøyde kunder. Det syns vi er skikkelig hyggelig, og det viser at vi er på god vei i riktig retning. 

Men vi ønsker selvfølgelig å bli enda bedre, og har derfor en tid jobbet med å få på plass vårt nye kundesenter som kun skal ha ett fokus - Gi deg en "awesome" kundeopplevelse i Amesto Solutions.

Nytt team

Customer Service

Nå lanserer vi vårt nye team bestående av dedikerte Customer Service ressurser. Vi vil ta et steg videre fra å levere tradisjonell kundeservice, til et profesjonelt kundesenter som skal ha fokus på å hjelpe deg så raskt og enkelt som mulig med alt du trenger i henhold til våre løsninger og tjenester. Vi vil jobbe mer aktivt for å leve opp til vår misjon, Simplifying Business, som betyr at vi skal gjøre alt vi kan for å øke våre kunders lønnsomhet ved å forenkle forretningsdriften.

Kontakt

Vi skal blant annet ha større fokus på:

  • At det skal være enklere å komme i kontakt med oss
  • Hjelpe deg raskere med support på de programvareløsninger vi leverer
  • Utføre mindre, kortere konsulentoppdrag på en mer effektiv og raskere måte
  • Sikre onboarding slik at du som ny kunde får en god start hos oss og får den informasjonen du trenger for å kunne jobbe optimalt i de løsninger vi leverer.
  • Være førstelinje inn på alt av henvendelser vedr. f.eks. faktura, lisens, support, konsulentoppdrag osv. for å sikre at du får hjelp av riktig person, med riktig kompetanse, til riktig tid.

 

  • Vi skal også jobbe aktivt med å videreutvikle vår Kundeportal slik at du raskt og enkelt kan finne det du trenger på "Min Profil", som f.eks. hvilke løsninger og avtaler du har hos oss, oversikt over dine supportsaker og oppdrag, utvikle FAQ's knyttet til din programvare etc. Funksjonaliteten vil bli utviklet sammen med våre kunder og her får du gjerne komme med innspill om det er noe i kundeportalen du savner! Sammen blir vi gode! 😊

Vi er i gang og vi gleder oss til fortsettelsen!

Lurer du på noe? #ASKMORE

Vi tar gjerne en uforpliktende prat.

Ja takk, kontakt meg