Oppgraderingskrav BX Software før 6. november.

Nye versjoner

Oppgraderingskrav BX Software før 6. november.

Nye versjoner

Oppgraderingskrav BX Software før 6. november.

Har du løsning fra BX Software?

BxSoftware benytter en komponent i Microsoft Azure, som vil stenges ned 7. november 2018. Siste versjon av løsningen har erstattet denne komponenten. Dette innebærer at samtlige kunder på gen 3 og gen 4 (inkludert abonnementskunder og SmartPrintPro V2) må oppgradere.

Kunder på gen 4 må oppgradere server. Kunder på gen 3 må oppgradere server og håndterminal. Vi gir en generell anbefaling om å oppgradere til siste versjon av gen 4, både på server og håndterminal for å få glede av bedre funksjonalitet og sikkerhet.

Hvilke produkter må oppgraderes:

Her er listen over produkter som er berørt, med tilhørende versjonsnummer som løser problemet:

GEN 4 (inkludert abonnement)

  • BxEngine (2018.9.2042 fra 2018-09-09)
  • BxEngine Lite (2018.9.2042 fra 2018-09-09)
  • BxSmartPrintPro V2 (2018.9.81 fra 2018-09-06)
  • Alle abonnement (BxLogistics Pro / BxLogistics Lite / BxLogistics
  • StockCount / BxSales Pro / BxSales Pro / BxSales Lite / BxLabels Online)

GEN 3:

  • BxMobile for Visma Global (4.0.6827.31359 fra 2018-09-10)
  • BxMobile for Visma Business V2 (1.1.68.31288 fra 2018-09-10)
  • BxMobile for SAP B1 (1.1.6827.30005 fra 2018-09-10)

Øvrige produkter er ikke berørt.
Inkludert gen 1 (BxSentral) og gen 2 (BxWarehouse, BxSmartPrint, BxSmartPrint Pro v1, BxMobile for Visma Business V1)

Trenger du hjelp til oppgradering?

Send mail til oppdrag@amesto.no og vi hjelper deg!