SuperOffices SharePoint-dokumentbibliotekintegrasjon lar deg lage, arkivere og dele dokumenter og e-poster enkelt og sikkert.
Denne integrasjonen lar deg lagre alle dokumenter og e-poster i SharePoint Online, hvor de kan nås av alle i selskapet, også de som ikke bruker SuperOffice CRM. Tilgang til ditt SuperOffice-dokumentområde i SharePoint kan kontrolleres gjennom domenegrupper (AAD = Azure active directory authentication).
Utnytt SuperOffice sammen med Microsoft365 for en smart og effektiv hverdag.
Med en SuperOffice SharePoint-integrasjon kan du automatisk lagre alle dokumenter som er opprettet i SuperOffice CRM i ditt SharePoint-lager, og dermed kun ha ett originaldokument.
Du er her:
13. desember 2022
Nå kan vi endelig jobbe med dokumenter arkivert i SuperOffice samtidig.
Ved å sette opp integrasjon mellom SuperOffice Online og deres SharePoint løsning blir en rekke nye muligheter tilgjengelig.
Enten det er et tilbud, en kontrakt, et prosjektdokument, et bilde, en e-post eller hvilken som helst annen type fil. Du vil nå, til enhver tid, ha muligheten til å lagre, se og redigere ethvert dokument relatert til ditt kundeforhold i din SuperOffice-database. Denne muligheten til å enkelt administrere dokumenter og få tilgang til oppdatert informasjon, har hjulpet SuperOffice brukere til å alltid holde seg oppdatert i sitt forhold til kontakter.
Ikke overraskende velger mange selskaper de skybaserte verktøyene som er tilgjengelige i Microsoft 365 eller Google Workspace for å lage dokumenter. De bruker også mer avanserte verktøy som Microsoft SharePoint for å lagre, dele og jobbe med dokumenter.
Hvis bedriften din allerede bruker eller planlegger å bruke SharePoint og SuperOffice, kan et dokument plutselig leve på to separate steder. Så hvordan vet du hvor du skal lagre eller hvem som har tilgang til dokumentene dine?
For å løse dette har SuperOffice laget en integrasjonsløsning mot SharePoint. Når du aktiverer SharePoint-integrasjon i SuperOffice, vil du automatisk kunne lagre alle dokumenter som er opprettet i SuperOffice til ditt SharePoint-lager. Med andre ord, du erstatter standard SuperOffice-dokumentarkiv og bruker SharePoint i stedet.
Å integrere SharePoint med SuperOffice betyr at du bare trenger ett system for å administrere dokumentene dine, siden begge applikasjonene lagrer dokumenter på samme sted. Du trenger ikke å kaste bort tid på å lete etter viktig informasjon og hvor den er lagret.
Fordele ved at integrere SuperOffice med M365
- Single Sign-On
- Opret, gem og find dine dokumenter i SuperOffice CRM eller Sharepoint og udnyt alle de funktioner, der er tilgængelige for dig med Microsoft 365-tjenesten.
- Arbejd problemfrit med CRM-data i Outlook ved hjælp af SuperOffice til Outlook-tilføjelsesprogrammet
- Der kræves ingen installation af lokal software på pc'en. Alt er online.
Hvordan fungerer det?
NB! SuperOffice SharePoint integrasjon er KUN tilgjengelig for SuperOffice Online. 100% skytjeneste.