SIMPLIFYING SUPEROFFICE
Finn rett leads og få bedre data i din SuperOffice-løsning med Goava.
Hva er Goava?
Goava er en salgsintelligensplattform som hjelper B2B-selskaper med å finne og prioritere riktige leads. Den analyserer data fra ditt CRM, beriker det med oppdatert bedriftsinformasjon og gir anbefalinger om de mest relevante selskapene og beslutningstakerne.
Med AI-teknologi gjør Goava prospektering enklere, styrker samarbeidet mellom salg og marked og gir mer treffsikre kundedialoger. Plattformen integreres sømløst med SuperOffice CRM og bidrar til økt effektivitet og bedre resultater.
FÅ OPPDATERT DATA I DITT CRM
Funksjonalitet i Goava.
Goava leveres i to ulike pakker: Goava Enrich og Goava Discover.
GOAVA ENRICH
Goava Enrich hjelper deg å jobbe mer effektivt ved å automatisk oppdatere og berike ditt SuperOffice CRM med korrekt og oppdatert bedriftsdata. Med Goava skjer alt automatisk. I tillegg sparer du tid og datakvaliteten blir bedre.
Hvordan fungerer det?
Basert på bedriftsdata (bedriftsnavn, URL, adresse, telefonnummer, organisasjonsnummer) i ditt CRM, matcher Goava Enrich det automatisk mot en faktisk bedrift. Når matchingen er gjort, vil alltid oppdatert bedriftsinformasjon om selskapet vises i ditt CRM.
GOAVA DISCOVER
Goava Discover er en smart prospekteringsplattform som hjelper deg med å finne og prioritere de mest relevante leadene basert på deres unike salgsdata.
Hvordan fungerer det?
Ved hjelp av AI analyserer verktøyet dine eksisterende kunder for å identifisere nye, potensielle forretningsmuligheter. Plattformen forenkler prosessen ved å gi anbefalinger for hvilke selskaper du bør fokusere på, samtidig som den gir detaljert informasjon om potensielle kunder, som kontaktinformasjon og oppdatert bedriftsdata direkte i ditt SuperOffice CRM.

SE WEBINAR
Hvordan fungerer Goava i praksis?
Vil du ha oppdatert og relevant bedriftsdata i CRM-systemet ditt?
I dette webinaret viser vi hvordan Goava, en ledende løsning for databerikelse og prospektering, kan optimalisere arbeidet ditt i SuperOffice CRM. Med Goava får du ikke bare tilgang til oppdatert og relevant data i CRM-systemet; de hjelper deg også med å identifisere relevante leads basert på dine eksisterende kunder.
Simplifying Business
Ofte stilte spørsmål om Goava.
Goava Discover hjelper deg med å finne nye potensielle kunder basert på dine eksisterende kundedata – prospektering, segmentering og prioritering i henhold til bedriftsprestasjoner. Goava Enrich tar seg av databerikelse: oppdaterer og kvalitetssikrer bedriftens data automatisk, slik at CRM-et ditt alltid inneholder korrekt og relevant informasjon.
Goava samler data fra flere åpne og offentlige kilder, inkludert bedriftsregistre i Norden, nettsider, finansielle rapporter, nettsider og webteknologidata. Informasjonen oppdateres jevnlig, og verktøyet inneholder overvåking av selskapshendelser, nyheter og endringer i selskapsstruktur.
Ja. Goava har dokumentert hvordan de forholder seg til personvern og GDPR, både når de fungerer som databehandler og som behandlingsansvarlig. De bruker tekniske og organisatoriske tiltak for å sikre data, håndtere rettigheter for registrerte (for eksempel tilgang, retting, sletting), og har retningslinjer for overføring av data utenfor EU/EEA i samsvar med gjeldende lovverk.
Goava tilbyr ulike prisplaner. For eksempel ligger «Discover Starter» på rundt 3900 SEK/måned, og «Discover Premium» ca 5900 SEK/måned. Kontakt oss gjerne for å finne ut nøyaktig pris for din virksomhet.
Nysgjerrig på Goava?
Vår eksperter innen CRM hjelper deg gjerne med alt du måtte lure på om Goava, enten du har noen kjappe spørsmål, eller dersom du ønsker implementere løsningen. Fyll inn skjemaet, så ringer vi deg.

Simplifying Business
Andre har også kjøpt:
SuperOffice CRM
SuperOffice CRM er en komplett skybasert plattform som samler salg, markedsføring og kundeservice i ett system. Med SuperOffice får du full kontroll over kundereisen, fra første kontakt til langsiktige relasjoner.
eMarketeer
eMarketeer er et alt-i-ett markedsføringsverktøy som gjør det enkelt å automatisere og effektivisere kommunikasjon med kunder og potensielle kunder.
Power BI for SuperOffice
Power BI for SuperOffice CRM gjør det mulig å visualisere all data som lagres i SuperOffice via Microsoft Power BI. Løsningen henter data direkte fra SuperOffice CRM for videre visualisering i Microsoft Power BI.
HubSpot + SuperOffice
Vil du styrke samarbeidet mellom salg og marked? Bli med på reisen mot en smart og effektiv arbeidsprosess – opplev fordelene ved å integrere SuperOffice med HubSpot.