Med en Care-avtale fra Amesto kan du være sikker på at du får den beste verdien av dine løsninger. Dine supportsaker vil håndteres av dyktige fagfolk. De bringer din stemme inn i Amesto. Og den er verdifull for oss.
VELKOMMEN TIL
Amesto Support- og Kundesenter.
Du er her:
Registrer en sak i kundeportalen.
Registrer supportsak, eller book oppdrag ved å logge inn i vår felles kundeportal. Her kan du:
- Registrere supporthenvendelser.
- Bestille produkt eller lisens.
- Bestille oppdrag.
- Bestille oppgradering og versjonsinformasjon.
- Få informasjon om versjonsnyheter og viktige datoer.
Har du ikke logget på kundeportalen før?
Benytt linken Glemt passord, eller ta kontakt med kundesenter@amesto.no for å få tilgang til Kundeportalen.
Priser for supportsaker
- Pris dersom du selv registerer én supportsak via kundeportalen: kr 1390 per sak*
- Pris dersom vi registerer én supportsak for deg eller din bedrift: kr 1590 per sak*
*Disse prisene gjelder dersom din bedrift ikke har en support-avtale med oss. Ønsker du å skaffe deg en support-avtale? Les mer om Amesto Care-avtale her.
Åpningstider
- Mandag: 08:00 - 16:00*
- Tirsdag: 08:00 - 16:00*
- Onsdag: 08:00 - 16:00*
- Torsdag: 08:00 - 16:00*
- Fredag: 08:00 - 16:00*
*Åpningstidene avviker onsdagen før skjærtorsdag og lille julaften.
Supporten er stengt ved jul og nyttår, og alle offentlige fridager.
Support via TeamViewer
Når vår support hjelper deg, kan det hende de trenger ekstern tilgang til datamaskinen din via TeamViewer.
TeamViewer er en løsning for fjerntilgang, fjernkontroll og ekstern støtte som fungerer med nesten alle stasjonære og mobile playtformer, inkludert Windows, macOS, Android og iOS.
Klikk på knappen nedenfor, for å laste ned TeamViewer, programmet starter nedlastningen med en gang.
Driftstatus for visma skyløsninger
Har du tilgangsproblemer?
Visma har en side der de oppdaterer driftstatus for alle sine skybaserte systemer i sanntid. Klikk på knappen nedenfor for å få oppdatert informasjon om eventuelle pågående vedlikehold, driftsforstyrrelser eller andre relevante hendelser som kan påvirke tjenestene du bruker.