MODERNE CRM-SYSTEM TILPASSET DITT BEHOV
SuperOffice CRM: Komplett system for salg, markedsføring og kundeservice.
ALT I ETT SYSTEM
Hva er SuperOffice CRM?
SuperOffice CRM er en komplett skybasert plattform som samler salg, markedsføring og kundeservice i ett system. Løsningen er utviklet av norske SuperOffice. Med SuperOffice får du full kontroll over kundereisen, fra første kontakt til langsiktige relasjoner. Systemet gir deg et 360-graders bilde av kunden, automatiserer rutineoppgaver og gjør det enklere å skape lønnsomme relasjoner gjennom datadrevne beslutninger.





Simplifying Business
Klikk deg rundt i SuperOffice CRM.
I denne interaktive demoen av SuperOffice CRM kan du klikke deg rundt i løsningen og se hvordan den faktisk ser ut.
Hvordan fungerer SuperOffice?
SuperOffice er et veletablert CRM-system som er bygget for å samle salg, markedsføring og kundeservice i én plattform. Løsningen er delt inn i tre moduler – SuperOffice Sales, SuperOffice Marketing og SuperOffice Service – som sammen gir deg full oversikt og kontroll over hele kundereisen.
SuperOffice Sales
SuperOffice Sales gir full kontroll fra leads til avsluttet salg, med oversikt, effektiv oppfølging og bedre kundedialog – for trygg skalering.
SuperOffice Marketing
SuperOffice Marketing gir deg full oversikt og kontroll over kampanjer, kundesegmentering og automatiserte utsendelser – for målrettet og effektiv kommunikasjon.
SuperOffice Service
SuperOffice Service gir deg strukturert håndtering av henvendelser, bedre kundedialog og smidig oppfølging – slik at du kan levere rask og profesjonell kundeservice.
SUPEROFFICE
Funksjonalitet.
En rekke CRM funksjoner i SuperOffice hjelper deg med å finne, vinne og utvikle dine kunder. Organiser og samle kontaktinformasjonen på ett sted, og samtidig få full kontroll over salg, oppfølginger, dokumenter og e-poster. Det finnes også en rekke smarte SuperOffice add-ons slik at du kan tilpasse CRM-systemet etter dine behov. I tillegg legger SuperOffice til rette for personvernloven, GDPR.
GDPR
SuperOffice blir oppdatert med funksjonalitet slik at du enkelt kan følge loven i henhold til GDPR. Eksempel: håndtering av samtykke, håndtering av abonnement, massoppdateringer mm.
Kundeoppfølging
SuperOffice hjelper deg med å holde all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få tilgang til viktig kundeinformasjon.
Kalender
Bruk kalenderen til å føre opp aktiviteter, planlegge prosjekter, sjekke tilgjengelighet og dele informasjon. Sjekk ledig tid i din egen kalender opp mot kollegaer. Hvis alle er opptatt på det tidspunkt du har valgt, vil systemet automatisk gi deg forslag til et tidspunkt når alle er tilgjengelige.
Salgsoppfølging
Kraftige salgsfunksjoner gir deg nøyaktige prognoser, administrerer pipeline for salg, og hjelper deg vinne flere salg. Du kan også lage tilbud og legge inn ordre ved et enkelt klikk.
Markedskommunikasjon og chat
I SuperOffice finner du en egen markedsføringsmodul der alle kan sende tilpasset nyhetsbrev, produktinformasjon eller annen informasjon til deres kunder. Selvsagt med godt integrert GDPR funksjonalitet som sikrer at du kun sender ut til de som faktisk har gitt samtykke til denne type informasjon. I SuperOffice har du også en chat du kan integrere med ditt nettsted.
Sakshåndtering
Sikre oppfølging alle typer henvendelser med SuperOffice Service. Dette er ett profesjonelt sakshåndteringssystem som sørger for at alle blir fulgt opp på en god og profesjonell måte.
Tilbudsmaler
Spar tid ved å bruke ferdigutformede og godkjente maler. Slik sikrer du samme utseende i all korrespondanse. Forhåndsskrevne brev eller tilbudsmaler blir enkelt og automatisk oppdatert med den utvalgte kundens adresse, kontaktperson og dato.
Dokument- og e-postadministrasjon
Å lagre, dele og samarbeide i dokumenter har aldri vært enklere. SuperOffice er sømløst integrert med bl.a. Microsoft Office 365. Det samme gjelder viktige e-post applikasjoner. E-poster kan automatisk lagres på riktig kontaktperson eller i prosjekt, og du oppretter enkelt oppgaver i din kalender basert på e-post kommunikasjon.
Utvalg og målgrupper
I SuperOffice finner du raskt riktig målgruppe ved å bruke utvalg. Kategoriene kan du filtrere – sorter etter geografi, industri, jobbtittel, salgssyklus, interesser eller annet som passer.
Dashboards og rapporter
Bygg dine rapporter og presenter dem i egne SuperOffice Dashboards. Sikre fokus på riktig oppfølging gjennom god visualisering av registrert data.
Prosjektstyring
Har du store, komplekse prosjekter? Sett opp milepæler, før oppgavelister og lag prosjektguider for de prosjektene du kjører ofte. Du får full kontroll og mer effektivt prosjektsamarbeid med kollegene dine.
SuperOffice App
Med Pocket CRM-app for telefon og nettbrett, får du enkel og rask tilgang til all viktig kundeinformasjon uansett hvor du er. Slik får du full tilgang til dine CRM-data og du kan utføre saker som haster og oppgaver du hadde glemt, selv om du har gått fra kontoret. Perfekt for deg som er på farta!

«For å lykkes, har Cathwell valgt å investere i moderne forretningssystemer, der SuperOffice CRM har en sentral rolle. Dette handler om å få full kontroll på "butikken" før man skalerer.»
Anne-Linn Breive, Marketing Team Lead i Cathwell
Simplifying Business
Hva koster SuperOffice CRM?
SuperOffice CRM tilbyr fleksible prisnivåer som kan tilpasses virksomhetens behov innen salg, markedsføring og kundeservice. Du kan kombinere ulike moduler og nivåer for å få en løsning som passer både antall brukere og ønskede funksjoner.
I tillegg til lisenskostnader kommer implementering, opplæring og eventuelle tilleggstjenester, slik at løsningen gir maksimal verdi for bedriften. Som SuperOffice-partner kan Amesto Solutions hjelpe deg med å finne riktig nivå og lage et skreddersydd pristilbud.
Hva koster SuperOffice?
SuperOffice tilbyr ulike nivåer og moduler innen salg, service og markedsføring som kan kombineres etter bedriftens behov. Prisstrukturen er transparent, men den totale kostnaden vil avhenge av antall brukere, hvilke funksjoner som velges, samt eventuelle tilleggskostnader som implementering, opplæring og integrasjoner.
Les også: "Hva koster SuperOffice?" for en detaljert oversikt over prisnivåer, eksempler og hva som er inkludert i de ulike planene.
Simplifying Business
Relaterte produkter og tjenester.
Forvaltning
En forvaltningsavtale fra Amesto er din beste forsikring for å få mest mulig verdi ut av dine forretningssystemer. Etter go-live fortsetter vi samarbeidet, både strategisk og operativt, slik at systemene dine blir en reell konkurransefordel.
eMarketeer
eMarketeer er en markedsføringsplattform som integreres med SuperOffice og gjør det enkelt å lage nyhetsbrev, kampanjer, eventer og undersøkelser. Du får en helhetlig løsning for markedsføring – tett koblet med kundedataene dine.
Goava
Goava gir deg verdifull innsikt om potensielle og eksisterende kunder direkte i SuperOffice. Med oppdatert firmainformasjon og analyser blir det enklere å identifisere nye leads og skape flere salgsmuligheter.
SuperOffice Add-Ons
Med SuperOffice Add-ons kan du utvide plattformen med funksjonalitet som dekker alt fra markedsføring og prosjektstyring til HR og økonomi. Du velger selv hvilke tillegg du trenger, og bygger en CRM-løsning som vokser med bedriften.
Business NXT
Business NXT er et skybasert økonomi- og ERP-system som hjelper deg med regnskap, rapportering og budsjettering. Det kan brukes parallelt med SuperOffice for å få full oversikt over både økonomi og kunder.
Payroll
Payroll er et moderne og skybasert lønnssystem som forenkler dine HR- og lønnsprosesser. Løsningen gir bedre kontroll, og samler og effektiviserer alle dine prosesser innen HR og lønn.
Dottie HR
Dottie HR er et brukervennlig HR-system som automatiserer ferie, fravær og personalprosesser. Det kan brukes parallelt med SuperOffice for å ha full kontroll over medarbeiderdata.
Simplifying Business
Ofte stilte spørsmål om SuperOffice.
SuperOffice samler alle kundeprosesser i ett system: salg, markedsføring, service og oppfølging. Du får oversikt over hele kundereisen og en enklere hverdag.
Skybaserte løsninger gir deg alltid oppdaterte versjoner, bedre sikkerhet og fleksibilitet. Du kan jobbe fra hvor som helst – alt du trenger er internett.
Et standard prosjekt tar normalt 2–4 måneder, avhengig av hvor omfattende løsningen skal være og hvor mange integrasjoner dere ønsker.
Ja. Amesto leverer integrasjoner mot en rekke systemer. Du kan blant annet koble SuperOffice CRM til Vismas ERP-systeme og markedsføringsplattformer som HubSpot og eMarketeer.
Hvordan komme i gang med SuperOffice?
1. ...
XYZ
1. ...
XYZ
1. ...
XYZ
Book en uforpliktende prat om SuperOffice CRM.
Vår Principal Solution Specialist, Sharan Singh, hjelper deg gjerne med det du måtte lure på innen SuperOffice CRM. Finn et ledig tidspunkt i kalenderen hans nedenfor og book han inn. Er det noe spesifikt du lurer på eller ønsker å snakke om i møtet? Legg det gjerne til i boksen: melding.
Simplifying Business
Relevante ressurser.
CRM + ERP
Bruker salgsteamet ditt mer tid på å taste inn ordre enn å selge? Eller kanskje kundeservice stadig må be kunden vente mens de sjekker "det andre systemet"? En integrasjon mellom CRM og ERP kan løse hverdagens frustrasjoner.
Guide: Hvordan kjøpe nytt CRM-system?
Vi har laget en enkel guide som kan hjelpe deg med å finne og anskaffe rett CRM-system for din bedrift og dere behov. Du får også innspill til hvordan du bør gå frem ved innkjøp av løsningen.
Kurs i SuperOffice
Vi tilbyr en rekke digitale kurs i SuperOffice CRM. Hev din kompetanse innen AI, rapportering og dashboards, salgsprosessen i SuperOffice eller bli en enda bedre superbruker.
Hvordan sikre at du får ROI fra din CRM-investering?
Du har investert i et CRM-system, eller kanskje du vurderer det. Uansett står du overfor samme utfordring: Hvordan sikrer du at systemet faktisk leverer verdien det lover? I dette blogginnlegget gir vi deg svaret.
En bestillerguide for CRM
Har du fått i oppdrag å gå til anskaffelse av et CRM-system? I denne bestillerguiden gir vi deg tips og triks slik at du lykkes med anskaffelse og implementering av et CRM-system.