SIMPLIFYING BUSINESS
Få oversikt over dine CRM-data.
Rapportering og innsikt i SuperOffice CRM.
For å ta gode, datadrevne beslutninger trenger du innsikt – og det krever gode rapporter. Med riktige CRM-rapporter kan du tilpasse markedsføring, følge kundereisen tettere og bygge sterkere relasjoner.
Rapportering kan være komplekst, derfor er det viktig å starte med en klar forståelse av hvilke områder og nivåer i organisasjonen rapportene skal understøtte. Samtidig må datakvaliteten være god, og rutiner sikre at informasjonen som brukes er korrekt og konsistent.
En enkel regel: Rapporter skal være et resultat av avleiringer i systemet som brukerne har gjort i sitt daglige arbeid – og de skal brukes aktivt for å skape verdi.
HVORDAN KAN RAPPORTER BRUKES?
Noen rapporter kan brukes direkte i systemet for å gi utfyllende informasjon. Dette kan for eksempel være oppslag mot ERP-systemet direkte i CRM, slik at relevant data alltid er lett tilgjengelig.
Andre rapporter fungerer som strategisk beslutningsgrunnlag og gir ledelsen innsikt i viktige områder som:
- Salgsprosesser
- Markedsføringsaktiviteter
- Kundelojalitet
Dette gjør det enklere å ta informerte og målrettede beslutninger.
For å sikre at rapportene skaper verdi, bør du avklare hvilke områder rapportene skal dekke, hvilket innsyn som er nødvendig og hvem som skal ha tilgang til informasjonen.
Hvorfor du bør ha gode CRM-rapporter.
1. Forbedret kundeservice: Få innsikt i kunders behov og preferanser, slik at du kan tilby mer relevante og treffsikre tjenester.
2. Bedre beslutningstaking: Bruk nøyaktige rapporter for å få oversikt og ta informerte, strategiske valg som styrker virksomheten.
3. Økt effektivitet: Avdekk flaskehalser og forbedringsmuligheter i prosesser, slik at teamet kan jobbe mer smidig og målrettet.
4. Måling av resultater: Følg fremdrift, mål ROI og juster strategier basert på konkrete data.
5. Økt lønnsomhet: Fokuser på de mest lønnsomme kundene og utnytt ressursene der de gir mest verdi.
6. Konkurransefortrinn: Få innsikt som gir mulighet til å skille deg fra konkurrentene og bygge sterkere kunderelasjoner.
VI HJELPER GJERNE MED OPPSETT
Kom i gang med rapportering.
Ønsker du:
- En dypere forståelse av kvaliteten på dine eksisterende CRM-data.
- Klar innsikt i hvilke områder av dine data som krever oppmerksomhet eller forbedring.
- Et strategisk grunnlag for å videreutvikle og tilpasse rapporteringsprosessene dine etter faktiske behov.
Vi kan hjelpe deg
Vår tilnærming til CRM-rapportering fokuserer på å kartlegge og forstå dine rapporteringsbehov. Dette kombinerer vi med å gjøre en evaluering av datakvaliteten i ditt eksisterende system. Dette er første skritt i en større prosess for å sikre at dine fremtidige rapporter er både nøyaktige og strategisk verdifulle.
Book en rapporteringspakke.
En rapporteringspakke består av:
- Behovsidentifisering: Vi starter med en gjennomgang for å forstå dine forretningsmål og de rapporteringsbehovene du har.
- Datakvalitetsrapporter: Vi setter opp rapporter som viser kvaliteten på dataene i SuperOffice og visere hvordan dette kan gjøres i SuperOffice Dashboard. Dette inkluderer også å identifisere eventuelle mangler eller områder som trenger forbedring.
- Veien videre: Vi definerer hvordan dere ønsker å gå videre med denne prosessen.
Pris for pakken fra kr 30 000,-*, inkludert behovsavklaring, dokumentasjon og presentasjon av løsning.
*Prisen avhenger av hva som avdekkes i innledende behovsavklaring.
Simplifying Business
Våre CRM-tjenester.
KOM I GANG MED CRM-MARKEDSFØRING
Kom i gang med effektive markedsføringsverktøy som SuperOffice Marketing og eMarketeer. Med vår støtte får du satt opp og utnyttet verktøyene slik at markedsføringen blir mer målrettet og effektiv.
Effektiv Sakshåndtering
Vi setter opp og tilpasser SuperOffice Request Manager, slik at du får kontroll på alle innkommende henvendelser. Vi hjelper deg med å etablere gode prosesser og sikre bedre kundeoppfølging.
Utnytt AI-mulighetene i SuperOffice Copilot
Vi hjelper deg med å ta i bruk nye AI-muligheter i CRM. Med SuperOffice Copilot kan du jobbe mer effektivt, gi raskere svar og produsere bedre innhold. Vi bistår med oppsett og opplæring slik at du får verdi fra dag én.
Datakvalitet i SuperOffice
Vi analyserer og hjelper deg med å sikre bedre kvalitet på dine CRM-data. Gjennom rådgivning, tydelig struktur og konkrete tiltak hjelper vi deg å sikre et godt grunnlag for mer treffsikker kundedialog og en ryddigere CRM-løsning.
-1-1.png?width=150&height=320&name=Amesto-Solutions-Black%20(1)-1-1.png)