
VÅR MISJON
Simplifying Business.
Vi skaper verdi ved å forenkle våre kunders forretningsdrift - vi kaller det Simplifying Business! Vi samarbeider med våre kunder om å automatisere og effektivisere forretningsprosesser og har både systemer og erfaring som skaper verdi for deg som toppleder, på produksjonsgulvet og i kontorlandskapet.
Simplifying business - Simplifying life.
OM oss
Amesto Solutions
Vi er et ledende skandinavisk konsern innen forretningsrådgivning, programvare og tjenester, med sterk forankring i utvikling og anvendelse av ny teknologi.
- Vi har en tydelig uttalt og ønsket bedriftskultur som bidrar til å skape varige konkurransefordeler, både for oss, og for våre kunder.
- Vi har valgt medarbeideropplevelsen og kundeopplevelsen som kultur- og resultatdriver.
- Vi ønsker et mangfold og tar samfunnsansvar.
AMESTO TECHHOUSE
Konsernet består av 10 selskap og 300 dedikerte medarbeidere. Hovedkontoret ligger i Kværnerbyen i Oslo og vi har lokal tilstedeværelse i hele Norge, Danmark og Sverige.
Amesto Solutions Holding AS ble etablert i 1985, holdingselskapet skiftet i 2019 navn til Amesto TechHouse. I 2003 kjøpte Spabogruppen seg inn og ble majoritetseier. Amesto TechHouse AS er en del av Amesto Group AS som eier 50.1 % av aksjene.
ONE-STOP-SHOP
Vi effektiviserer og automatiserer forretningsprosesser slik at våre kunder kan oppnå høyere verdiskapning. Vi har spesialistkompetanse på programvare og tjenester innen ERP, CRM og BI og er en av Nordens største Visma Partnere.
Vårt samfunnsansvar
Vårt velferdssamfunn er avhengig av vår kompetanse…
- for å implementere ny teknologi med god brukeradopsjon og ønsket gevinstrealisering.
- for å digitalisere og automatisere organisasjons- og næringsliv.
- for å effektivisere og gi tilstrekkelig innsikt til å opprettholde eller forbedre konkurransekraften.
Det er ikke gitt at vi kan beholde vårt velstandssamfunn i fremtiden – det krever kontinuerlig forbedring!
STOLT SPONSOR av ODA-nettverket
Amestos visjon er ambisiøs. Vi skal være en av de absolutt beste arbeidsgiverne i bransjen. Vi vil ha en dynamisk og kreativ arbeidsplass med rom for å vokse, utvikles og ha det morsomt sammen. Derfor oppfordrer vi alle som jobber hos oss til å forsøke å være et forbilde for kollegaene sine og leve etter verdiene: Anerkjennelse, engasjement og kundeopplevelse.
For å nå målet må vi være omgitt av kolleger, kunder og partnere med ekte lidenskap for det de gjør. Vi leter etter mennesker som inspirerer og mennesker som har mot til å skape endring. Alt dette finner vi i Oda-nettverket. Vi er derfor stolte og svært glade for å kunne kalle oss Oda-partner.
Våre verdier
ANERKJENNELSE | KUNDEOPPLEVELSE | ENGASJEMENT
- Å gi anerkjennelse er å lytte, se og respektere.
- Å levere den gode kundeopplevelsen er å levere hva som er forventet av oss og gjerne litt ekstra.
- Å leve engasjement er når du ser frem til hver arbeidsdag.
VÅRE SELSKAPER
VÅRE PARTNERE

EVENTS
REFERANSER
KARRIERE
SUPPORT OG KUNDESENTER

LIKESTILLINGSREDEGJØRELSE
Vi jobber for likestilling og mot diskriminering på grunn av kjønn, graviditet, permisjon ved fødsel eller adopsjon, omsorgsoppgaver, etnisitet, religion, livssyn, funksjonsnedsettelse, seksuellorientering, kjønnsidentitet og kjønnsuttrykk og kombinasjoner av disse grunnlagene.
Simplifying Business
Nordens største Visma Partner
Amesto Solutions har lang erfaring med forretningssystemer fra Visma og har vært Visma-partner helt siden 1985. Amesto Solutions fremstår i dag som Visma sin største partner og den eneste forhandleren som er geografisk representert i Norge, Sverige og Danmark. Dette er en trygghet og forsikring for våre kunder at vi innfrir de strenge kvalitetskrav stilt fra Visma.
KRAV TIL OSS SOM VISMA CERTIFIED PARTNER:
- Vi er en strategisk partner for Visma og har dedikert satsning på Visma Softwares totale produktportefølje.
- Stort selskap, sentralt beliggende med flere avdelingskontorer.
- Lang og bred erfaring med rådgivning, salg og implementering av programvare.
- Utvikler supplerende integrerte løsninger til produkter fra Visma Software.
- Vi har sertifiserte konsulenter og selgere.
- Vi selger, gir kundestøtte på og implementerer samtlige av Visma Softwares satsningsprodukter.
- Egen dedikert kundestøttefunksjon fra kl. 08.00-16.00 alle hverdager.
- Egen utviklingsavdeling, som tilpasser Visma Softwares produkter til spesielle behov/formål.
- Har løpende planer for intern kompetanseutvikling.
#ASKMORE
Innovasjon gjennom spørsmål.
Drømmer, ambisjoner og idéer trenger handlekraft og krever at noen stiller spørsmål for at de skal bli realisert. Utvikling fordrer en enkel tilnærming på komplekse spørsmål. Gode spørsmål driver oss, og samfunnet videre.
I Amesto konsernet er vi mer enn 1000 ansatte som hver dag skaper nye muligheter ved å stille de gode spørsmålene. Spørsmål som forenkler og som gjør at våre kunder kan nå sine mål. Fordi vi er verdiskapere.
Det er de gode spørsmålene som har ledet Amesto og våre kunder hit vi er i dag, og som skal drive oss videre inn i fremtiden.