Velkommen til Amesto Support og Kundesenter.


Registrer supportsak, eller book oppdrag ved å logge inn i vår felles kundeportal. Her kan du:

  • Registrere supporthenvendelser.
  • Bestille produkt eller lisens.
  • Bestille oppdrag.
  • Bestille oppgradering og versjonsinformasjon.
  • Få informasjon om versjonsnyheter og viktige datoer.

Har du ikke logget på kundeportalen før?
Benytt linken Glemt passord, eller registrer ny bruker her

 




Glemt passord?

 

Amesto Solutions support

Vårt Kundesenter kan nås på tlf 922 03 214, eller via epost til: kundesenter@amesto.no.

Åpningstider: man-fre kl. 08.00-16.00.

Fjerndrift 

Vi tilbyr support og konsulenttjenester mot: 

  • Visma Business, Visma Global,  Visma Document Center
  • Visma.net Financials, Visma.net HRM, Visma.net Approval
  • Visma. Net Payroll, Visma Lønn, Visma Approval, Visma Autoinvoice
  • SuperOffice Online, SuperOffice Onprem, eMarketeer
  • ClockWorkLogistics
  • PowerAnalyze

Amesto Firstpoint support

Vår support kan nås på tlf 45 600 600, eller via e-post til: helpdesk@amesto.no. 

Åpningstider: man-fre kl. 07.00-17.00.

Fjerndrift

Vi tilbyr support og konsulenttjenester mot:

  • Klient drift og forvaltning (PC/MAC/Mobil)
  • Microsoft Azure
  • Microsoft 365
  • IT infrastruktur
  • IT sikkerhet
  • Backup
  • PowerBI
  • Data Warehouse

Helt ærlig.

Du vil ikke gå glipp av årets Amesto Beyond, 20. mai kl. 19.00

Historien er full av dem. De som våget, de som utfordret og de som forandret verden. Men hva skal til for å gjøre våre største drømmer om til prestasjoner? Steven Kotler, vår keynote speaker, har oppskriften. Her kommer også flere spennende foredragsholdere som skal snakke om hvorfor du bør bry deg om mer enn bare profitt for å forbli lønnsom og relevant.

 

Se agenda og meld deg på

Du får mange fordeler med en

Supportavtale.

  • Du kan registrere ubegrenset med supportsaker til en fast månedspris.
  • Du blir prioritert i køen ved henvendelser og får raskere hjelp.
  • Fjernsupport er inkludert slik at vi kan koble oss opp mot din PC og løse saken raskt og effektivt direkte inn i f.eks. Visma eller SuperOffice løsningen din.
Be om tilbud på supportavtale

Priser for support

Registrer via

For kunder uten supportavtale.

Tlf. +47 922 03 214

supporthjelp per henvendelse
1290 NOK
Ring kundeservice

Registrer via

For kunder uten supportavtale.

Logg inn på kundeportalen.

supporthjelp per henvendelse
990 NOK
Logg inn

Priser med

Med en supportavtale får dere et fast prosentvis påslag basert på månedlig lisenspris og kan registrere ubegrenset antall supportsaker. Ta kontakt med oss for mer informasjon og tilbud på supportavtale.

Be om tilbud

Har du lyst å bytte Visma eller SuperOffice partner?

Forhandlerbytte.

Valg av riktig partner er viktig, det er avgjørende for din bedrifts konkurransedyktighet, tilpasningsevne og kompetanse. Våre faglige og teknisk dyktige konsulenter og supportteam bidrar inn med all sin kompetanse mot kundene våre, slik at hverdagen deres blir enklere. Er du enda ikke kunde hos oss, kan du raskt foreta et forhandlerbytte. Det kan være mange grunner til hvorfor man ønsker å bytte forhandler, som eks.:

  • Du ønsker bedre Visma- eller SuperOffice support
  • Din forhandler har ikke de resurser eller kunnskapen dere trenger
  • Deres forhandler er ikke lokalisert i nærheten
  • Dere får ikke god nok rådgivning til mer effektive løsninger

Så enkelt er det å bytte forhandler:

Uansett grunnen til hvorfor du ønsker å bytte er dette veldig enkelt. Send en mail til kundesenter@visma.no og oppgi hvilken partner dere har i dag og at dere ønsker å bytte til oss. Vi vil deretter ta kontakt med deg for en gjennomgang av løsningen slik at vi sikrer best mulig overgang og kompetanseoverføring. Vanskeligere er det ikke! :-)

Har du  spørsmål i forbindelse med forhandlerbytte kan du gjerne ta kontakt med oss på kundesenter@amesto.no.

 

Ønsker du å vite mer om hvordan du kan optimalisere eller forenkle forretningsdriften?

Ta kontakt, så hjelper vi deg !

Ja takk, kontakt meg