TRYGGHET I HVERDAGEN
Brukerstøtteavtale levert av Amesto.
Vi gjør vårt ytterste for å levere rask bistand med den beste kompetansen.
AVTALE PÅ SUPPORT
Få hjelpen du trenger.
Når løsningen er levert og implementeringsprosjektet er over, er vårt kundesenter og supportteam klare til å hjelpe deg videre. Med en brukerstøtteavtale får du rask bistand fra dyktige fagfolk – og den tryggheten du trenger for å lykkes med dine løsninger over tid.
En avtale med Amesto gir deg merverdi, støtte og en partner som bidrar til din videreutvikling og vekst.
Simplifying Business
Hvorfor velge en brukerstøtteavtale?
1. Brukerstøtte på dine løsninger
Få hjelp når du sitter fast – enten det gjelder bruk av løsningen, feilsøking eller tekniske utfordringer.
2. Bistand fra fagressurser med høy kompetanse
Med Amesto har du alltid et kompetent fagmiljø i ryggen, med oppdatert kunnskap om dine systemer.
3. Prioritet på henvendelser
Alle dine saker behandles med høyeste prioritet, slik at du får raskt svar og gode råd.
4. Digitale hjelpemidler
Få tilgang til opplæringsvideoer, webinarer og vår Kundeportal med 24/7 self-service-adgang hvor du både kan bestille brukerstøttehjelp, konsulentoppdrag eller følge status på alle dine saker og bestillinger.
5. Rask responstid
Vi kontakter deg raskt i dine foretrukne kanaler og finner den beste løsningen for deg.
6. Ubegrenset bruk
Ta kontakt så ofte du vil – det er ingen begrensning på antall henvendelser.
7. Ett kontaktpunkt
Du får et «Single Point of Contact» som også håndterer dialog med tredjepartsleverandører.
8. Konsulenthjelp ved behov
Bestill mindre konsulentoppdrag enkelt og raskt, med prioritet og timebasert fakturering.

Simplifying Business
Best i klassen på kundetilfredshet.
Amesto er blant de beste i bransjen på brukerstøtte og kundetilfredshet.
-
90 % av våre kunder gir oss toppscore (9 eller 10 av 10) på responstid, kvalitet og service.
-
Vi investerer systematisk i kundeopplevelser, tilgjengelighet og kompetanse – og det gir resultater.
Simplifying Business
Ofte stilte spørsmål om brukerstøtte-avtale.
Brukerstøtteavtale har fokus på daglig hjelp, support og driftssikkerhet.
Forvaltningsavtalen inkluderer alt i brukerstøtteavtalen, pluss eget forvaltningsteam, proaktiv rådgivning, serviceleder, servicehåndbok og kontinuerlig videreutvikling av løsningene dine.
Usikker på om brukerstøtte er det du trenger?
En brukerstøtteavtale passer for deg som først og fremst ønsker trygghet i hverdagen – rask hjelp når noe stopper opp, og tilgang til fagpersoner som kjenner løsningen din. Dersom du derimot ønsker en mer proaktiv partner som jobber med kontinuerlig utvikling, planlegging og strategisk rådgivning, kan en forvaltningsavtale være et bedre valg.
Brukerstøtte-avtale.
Denne avtalen passer til alle våre kunder.
- Brukerstøtte på produkt / løsning
- Prioritet ved brukerstøtte-henvendelser
- Tilgang til Amesto Kundeportal
- Fagpersoner
Forvaltning
Denne avtalen passer for deg som ønsker en proaktiv partner, og kontinuerlige forbedringer.
- Alle punkter under brukerstøtte
- Et eget forvaltningsteam
- Videreutvikling av din bedrift
- Rådgivning om ny funksjonalitet
- En dedikert serviceleder
- Servicehåndbok
- Responstidsgaranti

Snakk med oss om brukerstøtteavtale.
Nysgjerrig på hvordan en brukerstøtte-avtale kan støtte deg og din virksomhet? Ta kontakt med oss for å se på mulighetene tilpasset deres arbeidsprosesser.