Linn Therese Karstensen er CMO i Amesto TechHouse og Cato Hansen er Customer Success Manager. Sammen hadde de et ønske om å inspirere ledere til å definere suksess som noe mer enn bare profitt. Da er det ikke nok å bare tenke på pengesekken, men du må også sørge for å ha med deg folka dine på veien og operere på en måte som etterlater verden i en bedre forfatning. Slik ble Trippel Bunnlinje til.
TRIPPEL BUNNLINJE
Vi har lansert podcast.
Du er her:
Simplifying Business
Amesto introduserer Trippel Bunnlinje.
Onsdag 24. januar lanserte vi vår nye podcast, Trippel Bunnlinje!
Med People, Planet og Profit som bakteppe ønsker vi å utfordre og utvide definisjonen av suksess i næringslivet.
I Trippel Bunnlinje vil vi snakke med ulike eksperter om teknologi, business, folk og planeten. Vårt mål er å inspirere dagens- og morgendagens ledere til å definere suksess som noe mer enn profitt. Vi tror at ved å inkludere sosiale og miljømessige faktorer i suksesskriteriene, kan vi bidra til å skape en mer bærekraftig og inkluderende fremtid for oss alle.
Vi håper du blir med oss!