SIMPLIFYING BUSINESS
Sakshåndtering gjort enkelt med SuperOffice.
Forenkle din sakshåndtering.
Har din bedrift et sakshåndteringssystem? Alle virksomheter som jobber med kunder bør ha ett dette. Kunder forventer å at deres henvendelser blir håndtert raskt og at de får korrekt svar eller bistand. For å sikre dette er det helt avgjørende å ha systemer som sikrer håndtering av alle innkommende henvendelser.
For å sikre god kundebehandling bør et sakshåndteringssystem være tett knyttet mot bedriftens CRM-løsning. Alle som skal håndtere henvendelser fra kunder bør ha tilgang til mest mulig informasjon om kunden for å sikre best kommunikasjon.
SuperOffice Request Manager
SuperOffice Request Manager er et verktøy som samler alle kundeservicehenvendelser i ett system, slik at du enkelt kan spore, prioritere og tildele dem til riktig person.
SuperOffice er meget godt egnet for å sikre dette. Årsaken er at de har en «alt-i-ett» CRM Suite. Det vil si at Request Manager ligger i samme løsning som salg og markedsføring, og all nødvendig informasjon er tilgjengelig.
Få raskere responstid, økt kundetilfredshet og bedre oversikt over alle kundeinteraksjoner.
Vi hjelper deg gjerne i gang.
Vi hjelper deg med å sette opp og tilpasse SuperOffice Request Manager, slik at du får kontroll over alle innkommende henvendelser. Vi bistår med å etablere effektive prosesser, sikre bedre kundeoppfølging og gjøre det enklere for teamet ditt å jobbe strukturert og koordinert. Resultatet er raskere responstid, bedre oversikt og økt kundetilfredshet – helt fra dag én.
Hvorfor du bør ha et godt sakshåndterings-system.
1. Effektivitet: Systemet gjør at oppgaver blir gjort raskere og med færre feil ved å standardisere og automatisere prosesser.
2. Oversikt: Gir god oversikt over alle saker og deres status, slik at man enkelt kan følge med på hva som skjer og fordele oppgaver bedre.
3. Bedre kundeservice: Man kan håndtere kundesaker raskere og mer nøyaktig ved å ha all informasjon om saken på ett sted.
4. Overholdelse av regler: Sikrer at virksomheten følger lover og regler ved å dokumentere alle trinn i prosessen.
5. Samarbeid: Gjør det lettere for ansatte å dele informasjon og jobbe sammen, for eksempel ved å kommentere på saker eller dele dokumenter.
6. Datainnsikt: Ved å samle inn data kan virksomheten se hvordan prosessene fungerer og finne ut hva som kan forbedres.
7. Sikkerhet: Reduserer risikoen for å miste viktig informasjon sammenlignet med papirbaserte systemer.
Totalt sett hjelper et sakshåndteringssystem virksomheten med å bli mer effektiv, gi bedre service, følge regler, og tilpasse seg endringer lettere.


Kom i gang med sakshåndtering i SuperOffice.
Amesto har levert CRM og sakshåndteringssystem til våre kunder i over 20 år. Vår erfaring og kompetanse bidrar til å sikre at våre kunder lykkes med implementering av SuperOffice Request Manager.
Ta kontakt for å se nærmere på deres muligheter med Request Manager.
Simplifying Business
Våre CRM-tjenester.
KOM I GANG MED CRM-MARKEDSFØRING
Kom i gang med effektive markedsføringsverktøy som SuperOffice Marketing og eMarketeer. Med vår støtte får du satt opp og utnyttet verktøyene slik at markedsføringen blir mer målrettet og effektiv.
Utnytt AI-mulighetene i SuperOffice Copilot
Vi hjelper deg med å ta i bruk nye AI-muligheter i CRM. Med SuperOffice Copilot kan du jobbe mer effektivt, gi raskere svar og produsere bedre innhold. Vi bistår med oppsett og opplæring slik at du får verdi fra dag én.
Datakvalitet i SuperOffice
Vi analyserer og hjelper deg med å sikre bedre kvalitet på dine CRM-data. Gjennom rådgivning, tydelig struktur og konkrete tiltak hjelper vi deg å sikre et godt grunnlag for mer treffsikker kundedialog og en ryddigere CRM-løsning.
FÅ BEDRE OVERSIKT OVER DINE CRM-DATA
Vi hjelper deg å sette opp rapporter i SuperOffice som gir bedre innsikt og et solid beslutningsgrunnlag. Dette gjør det enklere å skape målrettet kommunikasjon og bygge sterkere kunderelasjoner.
-1-1.png?width=150&height=320&name=Amesto-Solutions-Black%20(1)-1-1.png)