![Side 2 Toppbanner IMG_9924 ATH NOV21 1920x607](https://24924595.fs1.hubspotusercontent-eu1.net/hub/24924595/hubfs/2021%20-%20Website%20images/Toppbanner%20mindre_Paralax/Amesto%20TechHouse/Side%202%20Toppbanner%20IMG_9924%20ATH%20NOV21%201920x607.jpg?width=1920&name=Side%202%20Toppbanner%20IMG_9924%20ATH%20NOV21%201920x607.jpg)
LAST NED GUIDE
Hvordan velge et nytt CRM-system?
Du er her:
LAST NED GUIDEN
Hva bør du tenke på når du skal investere i nytt CRM-system?
Et CRM-system er et verktøy som samler alle aktiviteter og all kommunikasjon mellom bedriften og kunder og samarbeidspartnere.
Grunnfilosofien med «Customer Relationship Management» (CRM) er å bygge bedre kundeforhold – og hovedformålet med et CRM-system er å tilby verktøyene bedriften trenger for å få til nettopp dette. I tillegg vil det rette CRM-systemet kunne effektivisere flere av bedriftens interne oppgaver.
Start med å ta stilling til punktene i denne guiden for å få mest mulig ut av det nye systemet. Fyll ut skjemaet og last ned guiden nå >>