Care avtale

Amesto Care-Avtale

Vi vet at våre kunder er den viktigste årsaken til at vi lykkes som selskap. Det tar vi på alvor.

Amesto Care-Avtale

Vi vet at våre kunder er den viktigste årsaken til at vi lykkes som selskap. Det tar vi på alvor.

Få den hjelpen du trenger

Våre mest fornøyde kunder har en Amesto Care avtale

Hva skjer etter at løsningen er levert, implementeringsprosjektet er gjennomført og konsulentene har lukket døren? Dette kan være en utfordrende situasjon for deg. Men, det trenger ikke være tilfelle.

Vi i Amesto vil være din partner som både støtter og bidrar til videreutvikling, også etter at løsningen er satt i drift.

Med en Care-avtale fra Amesto kan du være sikker på at du får den beste verdien av dine løsninger.

Dine supportsaker vil håndteres av dyktige fagfolk. De bringer din stemme inn i Amesto. Og den er verdifull for oss.

Hvorfor skal du velge en Care-avtale fra Amesto for din Visma- eller SuperOffice-løsning:

1. Support for brukere i hele løsningen din.

Tilpasninger av Amesto, Integrasjoner fra Amesto og definerte 3. partsløsninger.

2. Kompetanse.

Amesto har et sterkt nordisk fagmiljø i ryggen. Som kunde av Amesto kan du være trygg på at vi har god kunnskap om din løsning.

3. Rask responstid

Kan vi si noe generelt om hvor rask responstid vi har? Hva sier målingene våre jevnt over?

4. Ingen begrensing på antall henvendelser og tidsbruk.

5. Informasjon om ny funksjonalitet og nye løsninger

6. Prioritet. Amesto har mange kunder.

Vi vil at du som har en Care avtale fra oss skal få prioritet på dine supporthenvendelser. Du kontakter oss når du har behov for det. Vi svarer.

7. Single Point of Contact.

Feedback kultur

Vi tror på «the voice of the customers» som et viktig virkemiddel for å skape virkelig gode kundeopplevelser. Derfor samler vi all feedback fra våre kunder gjennom ulike support-undersøkelser gjennom året. Vi vet at det kun er gjennom god og ærlig feedback at vi kan utvikle oss i den retningen som våre kunder ønsker, krever og har behov for.

Våre målinger av support, baserer seg på NPS metodikken sin skala og kalkulering, men med spørsmålet «på en skala fra 0-10, hvor fornøyd er du med bistanden du har fått vedrørende din sak?». Vi har tidligere skrevet en blogg post om hvordan vi bruker denne feedbacken aktivt for å bli en bedre partner for våre kunder. Les mer om dette arbeidet her.

Du som kunde skal vite at din feedback er viktig for oss!

90% er veldig fornøyd

Viste du at over 90% av feedbacken vi får fra våre kunder, sier at de er svært godt fornøyd med bistanden de fikk? År etter år gir over 90% av våre kunder oss en score på 9 eller 10. De begrunner score som blir gitt med responstid, kvalitet på svarene og serviceinnstilling. 

Disse tilbakemeldingene skyldes at vi har over flere år, jobbet dedikert med vår support avdeling, bygd stein for stein og utviklet ressursene i teamet.

Vi er overbeviste om at support skal være ekstremt kompetente og gi kundene det lille ekstra. Vi skal ikke ha support som en opplæringsanstalt for våre egne ansatte som skal over i en annen stilling etter hvert. Support er en egen profesjon som må dyrkes og pleies for å gi våre kunder den beste hjelpe de trenger når de trenger det.

Fremdeles peker også trenden på tilbakemeldingene oppover og vi har selvsagt ingen intensjoner å hvile på laurbærene.

Du kan forvente at vi er relevante, tilgjengelige, har kunnskap om din løsning og din bransje, og at vi selvsagt svarer deg raskt. Dette har vært en av våre suksessfaktorer og som gjør at vi har blant de mest fornøyde kundene på Visma i Norge.

 

amesto care - figur 1 - utvikling siden 2019.jpg

Figur 1: utvikling siden 2019

Samling av feedback vi har fått



CARSTEN RITTIG, DIREKTØR, KRYDSFINER-HANDELEN A/S.

 

 

Jeanette Routhe Ejerleder Danske transport Medier

"Vi har fået en fantastisk vejledning og hjælp af super kompetente og dygtige medarbejdere. Vi kan kun give de varmeste anbefalinger herfra DTM. Jeg vil til hver en tid anbefale jer"

Best i klassen

I dag er Amesto blant de beste i klassen på support og kundetilfredshet. Dette er et resultat av noe vi har jobbet systematisk med over tid. Vår satsning på kundeopplevelse må sies å være blant Amestos største satsninger og udiskutabelt noe av det viktigste vi har gjort. Vi er absolutt ikke i mål, men vi jobber målrettet hver dag for å sikre at våre kunder får gode råd av oss, og at de har smarte og gode løsninger tilpasset deres forretning.

 

Få mest mulig ut av løsningen

Våre mest fornøyde kunder har en Care avtale med oss. Som kunde hos Amesto skal du være sikker på at du får den hjelpen og rådene du trenger for å bruke og videreutvikle løsningen som leveres, også i fremtiden. Med våre Amesto Care-avtaler har vi satt opp denne støtten på flere nivåer for deg som kunde. Support og samarbeidsavtale i 3 nivåer:

Forvaltning

Dette er en avtale som er gunstig for deg som

Les mer

Premium

Dette er en avtale som er gunstig for deg som

Les mer

Standard

Dette er en avtale som er gunstig for deg som

Les mer
 

Basic?

Les mer
 

Verdiskapning i det lange løp

I denne videoen forteller Håvar Botterud om hvordan du kan få mer ut av din investering i nye IT-løsninger. Hans erfaring er at en stor andel av verdiskapningen skjer i årene etter at løsningen er på luften. Alle våre kunder er viktige, men de har ulike behov i forhold til hvordan vi skal betjene dem i en driftsfase. For noen kunder er løsningene forretningsmessig kritisk, og de vil gjerne ha både responstidsgarantier, dedikerte ressurser fra oss og tett oppfølging. For andre holder det med å kunne kontakte support når de har noe de lurer på. Her gir Håvar deg en gjennomgang på innholdet i de ulike nivåene i Amesto Care konsepter: Standard, premium og forvaltning.

#ASKMORE

TA KONTAKT MED OSS FOR EN PRAT OM DIN SUPPORT OG SAMARBEIDSAVTALE

Kontakt oss