DIGITALT KURS DEN 18. SEPTEMBER 2025
Kundeservice i verdensklasse.
18. SEPTEMBER klokken 14:00 - 16:00
Lær deg å utnytte SuperOffice sakshåndtering maks!
I dette kurset utforsker vi de viktigste funksjonene i SuperOffice CRM, med fokus på hvordan du effektivt håndterer kundesaker og kundedata.
Du vil lære hvordan du navigerer i plattformen, organiserer kundeinformasjon og bruker viktige verktøy for å effektivisere dine daglige oppgaver.
Etter kurset vil du være godt rustet med kunnskapen du trenger for å øke produktiviteten og forbedre servicenivået i kundedialogen. Alle deltakere mottar et personlig diplom etter gjennomført kurs.
Detaljert agenda:
- Verdien av et saksbehandlingssystem
- Kundereisen gjennom saksflyten
- Bygg de beste arbeidslistene/innboksene med utvalg
- Lag svarmaler
- Bruk AI-funksjoner for bedre kvalitet
- Systemet holder styr på oppfølgingene dine (dashboard, favoritter, utvalg)
- Hvordan jobbe med sakstyper, -kategorier og tagger
- Håndter varsler og påminnelser med personlige innstillinger
- Oppsummering og spørsmål
Hvem passer kurset for?
Kurset passer for deg som jobber innen kundeservice, support, salg eller er systemadministrator.
Hvor lenge varer kurset?
Kurset varer i 2 timer
Hvilke forkunnskaper kreves?
Ingen forkunnskaper kreves. Dette kurset er på nybegynnernivå, men passer også for deg som har jobbet i systemet en stund. Merk at en Service Premium-lisens kreves for å kunne bruke alle funksjoner. Kurset gjennomføres i den skybaserte plattformen.
Hva koster kurset?
Pris: 3000 NOK per deltaker.
- Rabatt: Halv pris for øvrige deltakere fra samme bedrift.
Når og hvor holdes kurset?
Kurset holdes via Teams den 18. september fra klokken 14:00 - 16:00.
Hvordan melder jeg meg på?
Du melder deg på kurset ved å fylle ut skjemaet på denne siden. Når du sender inn skjemaet bekrefter du at du ønsker å delta på kurset, og mer informasjon blir sendt til deg per e-post.