Oneflow integrasjonen støtter SuperOffice Online.
- Hurtig og enkel installasjon
- 14 dager prøveperiode inkludert
Oneflow er en av de ledende SaaS-platformene for kontraktautomatisering på det nordiske markedet.
Forenkle dine daglige rutiner i SuperOffice og få signert dine kontrakter raskt og enkelt.
Med Oneflow kan du automatisere manuelle underskriftsprosesser og skape en bedre arbeidsflyt.
I takt med at flere og flere av virksomhetens aktiviteter finner sted online, økes også behovet for digitalt underskrevne dokumenter.
I samarbeid med Oneflow tilbyr Amesto en hurtig og fleksibel løsning, som gjør det mulig å innhente elektronisk signering av dokumenter fra SuperOffice.
Elektroniske underskrifter kan brukes i alle situasjoner, som tidligere har krevd håndskrevet underskrift, f.eks. avtaler, tilbud, lånesøknader, leieavtaler osv.
Sammen med Oneflow automatiseres hele kontrakts prosessen fra start til slutt, og alle data blir samlet ett sted.
Arbeidsprosesser blir mer effektive og du kommer til oppnå bedre og raskere beslutninger. På samme måte som du sikrer at avtaler blir inngått. Metoden er enklere, smidigere og smart, når ditt team skal håndtere en rekke ulike kontrakter. Det spiller ingen rolle om dere har store eller små team, løsningen fungerer for alle.
I Oneflow-fanen, kan du se status på pågående underskriftssaker.
Det er lett å velge dokument og legge til mottakere direkte i SuperOffice.
Dokumenter sendes direkte fra Firmakort, Personkort og Salgskort i SuperOffice
Dokumenter underskrives med BankID, eller med e-mail og SMS-godkjennelse.
Ingen penn og papir, ingen skanning, ingen e-post dialog, ingen brev og ingen porto.
Oneflow integrasjonen støtter SuperOffice Online.