Enkel guide til hvordan du velger riktig ERP-system for din bedrift.
Automatiser fakturabehandlingen
Ditt økonomisystem gir deg muligheten til å automatisere hele arbeidsflyten knyttet til både inngående og utgående faktura. Fra fakturamottak til betaling - og fra fakturering til innbetaling.
Du er her:
FAKTURABEHANDLING
Automatisering av faktureringsprosesser sikrer bedre kontroll og sparer deg for tid.
ERP-systemet gir deg muligheten til å automatisere hele arbeidsflyten knyttet til både inngående og utgående faktura. Fra fakturamottak til betaling - og fra fakturering til innbetaling. Vi forstår at ikke alle kunder er like. Det er ulike behov i forskjellige bransjer. Av den grunn har vi i Amesto flere ulike løsninger å anbefale for å kunne optimalisere flyten for deg og din bedrift.
Elektronisk faktura
Få full kontroll på fakturaene direkte i ditt økonomisystem. Vi vil gjøre det enkelt å sende og motta faktura, uansett om fakturaen er en e-faktura, et vedlegg i en e-post eller en papirfaktura. Alt sammen i ditt økonomisystem.
- Spar tid og penger ved å maksimere bruken av e-faktura
- Få alle inngående fakturaer rett inn i økonomisystemet uten "punching"
- Sikker sending uten pakking og postlegging for utgående faktura
Fakturamottak
Sammen kan vi forenkle og automatisere dine behandlinger av fakturaer og bilag. Det betyr færre manuelle oppgaver, høyere kvalitet på utbetaling og bokføring, og full oversikt. Få fakturabehandling med automasjon og dokumentflyt direkte i økonomisystemet ditt.
- Dekker både e-faktura, faktura på e-post og papirfaktura
- Mindre "punching", færre feil og digital arkivering
- Automatisk flyt for godkjenning, betaling og bokføring
Bankintegrasjon
Med bankintegrasjon tar du hånd om alle banktransaksjoner i økonomisystemet ditt. Få full kontroll på både inngående og utgående transaksjoner - uten å logge inn i nettbanken.
- Betal dine fakturaer rett i økonomisystemet
- Full kontroll på alle inn- og utbetalinger
- Automatisk flyt for fakturamottak, godkjenning, betaling og bokføring
Fakturagodkjenning
Effektiviser din dokumentflyt. Du kan enkelt godkjenne eller avvise fakturaer, reiseregninger og utlegg eller søknader om ferie og fravær på mobil eller pc. Du har alltid full oversikt over dine oppgaver og blir varslet når du får en ny godkjenningsoppgave.
- Umiddelbar overføring av data til ditt økonomissystem
- Full oversikt over arbeidsflyten
- Økt kontroll over dokumentflyten
Automatisert innfordring
Integrert med ditt økonomisystem tilbyr Amesto en effektiv og automatisert fakturaoppfølging og innfordring som blir skreddersydd etter deres behov.
- Bedre likviditet
- Alltid oppdatert restkonto