IntegrasjonsPartner

Integrasjonspartner.

IntegrasjonsPartner BITS AS tilbyr programvareløsninger som håndterer integrasjon mellom bedrifters forretningssystem og andre interne eller eksterne systemer. I tillegg leverer de forretningsapplikasjoner for mobil og nettbrett, samt portal- og netthandelsløsninger - alt integrert med forretningssystemet!

Integrasjonspartner.

IntegrasjonsPartner BITS AS tilbyr programvareløsninger som håndterer integrasjon mellom bedrifters forretningssystem og andre interne eller eksterne systemer. I tillegg leverer de forretningsapplikasjoner for mobil og nettbrett, samt portal- og netthandelsløsninger - alt integrert med forretningssystemet!

logistikk- og regnskapsintegrasjoner

Integrasjonspartner.

De har spesialisert seg på EDI, eFaktura B2C og B2B på en rekke formater, og en rekke ulike typer logistikk- og regnskapsintegrasjoner.

Når de leverer portal og netthandelsløsninger er dette også basert i deres kunnskap om forretningssystemer og den gode integrasjonsplattformen de har utviklet gjennom mer enn 15 år.

I 2013 startet de i tillegg med utvikling av deres mobilplattform hvor de vil lansere en hel app-familie for bedriftsmarkedet. Deres første "business-app" ble lansert i slutten av 2014 og er et effektivt selgerverktøy for selgere på reise, messer o.l. Som for alle deres løsninger, står en solid integrasjon mot bedriftens forretningssystem sentralt også her.

Deres hovedprodukt, integrasjonsplattformen eSENTRAL, benyttes av bedrifter med forretningssystemer fra Visma, Mamut, Multicase, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics NAV, SAP m.fl. Løsningen leveres både som lokalt installert programvare og som en integrasjonstjeneste. De søker alltid å finne den beste løsningen for hver enkelt kunde.

De har dyktige og engasjerte medarbeidere, samarbeidspartnere over hele Norden og mange hundre kunder som har vist dem tillit.

Til Integrasjonspartner >>>

Amesto Solutions og Integrasjonspartner

Integrasjonspartner og Amesto Solutions har vært samarbeidspartnere i en årrekke for å kunne gi kunder gode integrasjoner.

IntegrasjonsPartner

Leverer løsninger for lager og distribusjon

Vi har utviklet bizClick logistics fordi vi så at mange mellomstore bedrifter med egen lagerdrift falt mellom to stoler. De var for små for de store warehouse management systemene, men for store for å jobbe «papirbasert». Og de enkle håndterminalløsningene som fantes på markedet hadde for begrenset funksjonalitet. Med vår erfaring innen logistikk og ERP- og WMS-integrasjon som grunnlag, bestemte vi oss for å utvikle et «WMS-light» for å tette gapet mellom de to nevnte stolene. Men vi skulle være en «slave av ERP», noe som for oss blant annet betydde at ERP styrer lokasjoner og vareplassering.

bizClick logistics – et moderne lagersystem

– en løsning for plukk og pakk, varemottak og lagertelling

bizClick logistics er et WMS (Warehouse Management System) som kobles til bedriftens ERP-system for å effektivisere oppgavene på lageret. Med smart integrasjon og en avansert regelmotor sørger vi for effektiv dataflyt mellom ordresystemet og lagermedarbeidernes mobile enhet. Løsningen utvikles i Norge, i tett dialog med våre kunder. Med moderne mobilteknologi, over 20 års erfaring med ERP-integrasjon og kort avstand mellom brukerne og utviklingsmiljøet leverer vi en løsning som er godt tilpasset kundenes behov.

Løsningen leveres både som installert programvare «on premise» og som skytjeneste «SaaS». I begge modeller arbeider lageroperatørene på nettbrett som kommuniserer trådløst med ERP via integrasjonsmotoren. For dem som ønsker at lagersjefen skal kontrollere eller planlegge deler av arbeidet manuelt har bizClick logistics en administrasjonsløsning som kan benyttes.

bizClick logistics + Visma.net = effektiv logistikk i skyen

I en helt ny skytjeneste har vi koblet bizClick logistics sammen med Visma.net! Med det får du både ERP-systemet, lagersystemet og integrasjonstjenestene i skyen. Lagermedarbeiderne benytter nettbrett med bizClick logistics app som kobles til løsningen via Internett.

Løsningen har akkurat samme fleksible funksjonalitet som «on premise» versjonen: plukk og pakk, varemottak, lagertelling, lagerkorreksjoner og distribusjon.

Full kontroll på egentransport

For bedrifter med egne eller fast innleide distribusjonsbiler sørger bizClick logistics for at man har full oversikt i ett system – helt fra varen plukkes på lageret, til den er utlevert hos kunde. Man kan eksempelvis planlegge plukk på bakgrunn av en kjørerute man skal fylle opp. Deretter bruker sjåføren en bizClick-APP for å laste bilen og automatisk generere lastemelding til kunde. Når varen utleveres kan mottaker signere på nettbrettet, sjåføren kan ta bilde og registrere eventuelle avvik, samt at løsningen registrerer koordinatene for leveransen. Alle data returneres til bizClick og om ønskelig videre til ERP og/eller til «Min side» på web.

bizClick logistics er altså ikke bare et WMS/lagersystem (Warehouse Management System), men også et TMS/transportsystem (Transport Management System)

Lurer du på noe? #ASKMORE

Vi tar gjerne en uforpliktende prat.

Ja takk, kontakt meg