Prisdryss til Amesto Solutions under Visma Partner Awards

- Gratulerer til alle våre Visma Awards-vinnere.

  • ÅRETS SUPEROFFICE-PARTNER
  • ÅRETS VISMA.NET MVP
  • ÅRETS ABONNEMENTSELGER
  • ÅRETS AO-SELGER


- Gratulerer til alle våre Visma Awards-vinnere.

  • ÅRETS SUPEROFFICE-PARTNER
  • ÅRETS VISMA.NET MVP
  • ÅRETS ABONNEMENTSELGER
  • ÅRETS AO-SELGER


Årets Visma.net MVP.

Amesto Solutions vant priser i flere kategorier under den årlige prisutdelingen på Latter i Oslo. Amesto Solutions fikk prisen for årets SuperOffice-partner. I tillegg ble Håkon Ødven årets Visma.net MVP, Martin Røskaft årets abonnementselger og Tom Christophersen årets AO-selger.

 
 

- Gratulerer til alle våre Visma Awards-vinnere. Fortjent - takk til dere alle for en kjempeinnsats i gjennom hele 2016, sier Jan Erik Kaasa, konsernleder i Amesto Solutions.

Årets Visma.net MVP

Årets Most Valuable Visma.net Player gikk til Håkon Ødven som har utmerket seg i sitt arbeid med Visma.net Financials. Vi stilte ham noen spørsmål etter prisutdelingen.

Hvordan var det å bli ropt opp som vinner?

Å bli ropt opp som MVP Visma.net er nok en av de største tingene som har skjedd i min karriere. Vi har jobbet knallhardt med å spre budskapet om sky og Visma.net, hatt gode implementeringer og virkelig satt effektivisering og automasjon på agendaen hos de kundene vi jobber med.

Hvordan har du jobbet for å nå helt til topps? Hva er suksessoppskriften?

Hard jobbing og målrettet fokus på fornøyde kunder, effektivitet i alle ledd og hvordan vi på best mulig måte kan effektivisere kundene. Det handler også mye om at vi i dag er mer i jobb og ikke på jobb. Dialogen går raskere, vi bruker chat og tilegner oss kunnskap når vi står i kø eller har et ledig øyeblikk. Vi har hele verdens kunnskapsbase tilgjengelig på mobiltelefon og er "alltid" tilgjengelig.

Vi utfordrer kundene våre til å tenke nytt, justere prosesser og tenke helhetlig. Det er så mange selskaper i Norden som har så mange forskjellige systemer som ikke er integrert med hverandre. I min arbeidshverdag er det viktig å ha et 360 graders fokus på hver enkelt kunde. Vi analyserer HRM-CRM-ERP-BI ute og ser på hvilke deler av organisasjonen som vil gi mest og best effekt. Jeg tror at det viktigste vi gjør i 2017 er å tilføre kundene våre ny kunnskap og da må vi ha de mest kompetente menneskene og partnerne rundt oss.

Hva betyr det for deg og Amesto å motta denne prisen?

For Amesto som organisasjon som tradisjonelt har levd på OnPrem og lisenssalg, så er dette er veldig viktig. Markedet snur seg mer og mer mot sky og vi ser at løsningene vi klarer å levere er svært gode. Amesto er den største Vismaforhandleren i Norden og det kommer vi til å fortsette å være nå som vi har klart å knekke koden med skyløsninger. Vi samarbeider tett med de andre Visma.net-teamene i Norden og begynner nå også å få felles caser på tvers av landegrenser.

For meg personlig betyr det egentlig mer fart. Det er alltid gøy å få skryt, om det skulle være fra kunde, leder eller kollega, men ekstra spesielt når det kommer fra Visma som er vår største partner på software. En MVP fra Visma henger svært høyt, så denne kommer jeg til å leve på veldig lenge. Går for gull i 2017 også!

Hva skjer i 2017?

2017 kommer til å være året der vi virkelig begynner å se migrering over til sky. I Amesto jobber vi nå med å ansette nye konsulenter og omskolere noen OnPrem-konsulenter. Det er viktig for oss at rådgiverne som jobber med Visma.net er solide, så derfor vil vi ikke i det første halvåret ansette helt ferske konsulenter/rådgivere. Vi analyserer situasjonen kontinuerlig og vurderer hele tiden hva som er neste steg. Dette skal ikke gå utover de eksisterende kundene på OnPrem, noe som Customer Care hos oss sørger for at ikke skjer.

Vi sees i skyen i 2017!