SuperOffice - Markedets beste CRM-system

Fem brukerplaner for alle CRM-behov

Miks og "match" deg frem til den perfekte kombinasjonen for ditt behov.

Standard

390 kr/mnd

Standard funksjoner:
  • Kontakter
  • Kalender
  • E-post
  • Pocket CRM
  • Segmentering
  • Rapporter
  • Telefon integrasjon mot Skype Business*

Sales

490 kr/mnd

For selgeren:
  • Standard funksjoner
  • Telefonintegrasjon mot Skype Business*
    I tillegg inngår:
  • Prognoseverktøy
  • Salgstrakt
  • Prospectstyring
  • Tilbudshåndtering

Marketing

490 kr/mnd

For marked:
  • Standard funksjoner
  • Telefonintegrasjon mot Skype Business*
    I tillegg inngår:
  • Kampanjestyring
  • Kampanjesporing
  • E-postmaler
     

Service

490 kr/mnd

For kundeservice:
  • Standard funksjoner
  • Telefonintegrasjon mot Skype Business*
    I tillegg inngår:
  • Sakshåndtering
  • Prioritering og FAQ
  • Eskalering
  • SoMe-integrasjon

Complete

590 kr/mnd

Inkluderer alt:
  • Standard
  • Marketing
  • Sales
  • Service
    I tillegg inngår:
  • Telefonintegrasjon mot Skype Business*
     

Har du problemer med å se videoen? Klikk her for å se den på youtube

* Telefonintegrasjon med på kjøpet

Som kunde hos Amesto Solutions får du med telefonintegrasjon i pakkene. Med andre ord - du får en verdi på 50 kr per bruker per måned med på kjøpet!

  • Spar både din og kundenes tid
  • Jobb mer effektivt
  • Ring rett fra kontaktkortet i SuperOffice

Trenger du hjelp til å komme i gang?

Det er helt naturlig at spørsmål dukker opp når man tar i bruk ny programvare. Våre erfarne konsulenter sørger for en myk og behagelig start.

Kontakt oss for mer informasjon

Få hjelp til:

  • Implementering

  • Konfigurasjon

  • Import

  • Opplæring

 

Funksjoner i SuperOffice

En rekke CRM funksjoner i SuperOffice hjelper deg med å organisere og samle kontaktinformasjonen på ett sted og gir deg samtidig full kontroll over salg, oppfølginger, dokumenter og e-poster. Det finnes også en rekke smarte SuperOffice add-ons slik at du kan tilpasse CRM-systemet etter dine behov. I tillegg legger SuperOffice til rette for den nye personvernloven GDPR. 

Kundeoppfølging

SuperOffice hjelper deg med å holde all nøkkelinformasjon om kundene på ett sted – enten det er kontaktdetaljer, e-post korrespondanse, telefonsamtaler, dokumenter eller møtenotater. Med ett enkelt klikk, kan alle i bedriften få tilgang til viktig kundeinformasjon.

Dagbok og kalender

Bruk kalenderen til å føre opp aktiviteter, planlegge prosjekter, sjekke tilgjengelighet og dele informasjon. Sjekk ledig tid i din egen dagbok opp mot kollegaer. Hvis alle er opptatt på det tidspunkt du har valgt, vil systemet automatisk gi deg forslag til et tidspunkt når alle er tilgjengelige. 

Dokument- og e-postadministrasjon

Å lagre, dele og samarbeide i dokumenter har aldri vært enklere. SuperOffice er sømløst integrert med bl.a. Microsoft Office 365. Det samme gjelder viktige e-post applikasjoner. E-poster kan automatisk lagres på riktig kontakperson eller i prosjekt og du oppretter enkelt oppgaver i din kalender basert på e-post kommunikasjon.

Utsendelser og chat

I SuperOffice finner du et forenklet e-postverktøy der alle kan sende tilpasset e-post til kontaktene i SuperOffice, i tillegg finnes en tilleggsmodul, eMarketeer, som er en profesjonell løsning for bl.a. nyhetsbrev, eventhåndtering og marketing automation. I ny SuperOffice versjon har du også en chat du kan integrere med ditt nettsted.

Maler

Spar tid ved å bruke ferdigutformede og godkjente maler. Slik sikrer du samme utseende i all korrespondanse. Forhåndsskrevne brev eller tilbudsmaler blir enkelt og automatisk oppdatert med den utvalgte kundens adresse, kontaktperson og dato. 

Utvalg og målgrupper

I SuperOffice finner du raskt riktig målgruppe ved å bruke utvalg. Kategoriene kan du filtrere – sorter etter geografi, industri, jobbtittel, salgssyklus, interesser eller annet som passer 

Prosjektstyring

Har du store, komplekse prosjekter? Sett opp milepæler og før oppgavelister og lag prosjektguider for de prosjekter du kjører ofte. Du får full kontroll og mer effektivt prosjektsamarbeid med kollegene dine.

CRM på mobilen

Med Pocket CRM-app for telefon og lesebrett, får du enkel og rask tilgang til all viktig kundeinformasjon uansett hvor du er. Slik får du full tilgang til dine CRM-data og du kan utføre saker som haster og oppgaver du hadde glemt, selv om du har gått fra kontoret. Perfekt for deg som er på farta!

Salgsoppfølging

Kraftige salgsfunksjoner gir deg nøyaktige prognoser, administrerer pipeline for salg, og hjelper deg vinne flere salg. Du kan også lage tilbud og legge inn ordre ved et enkelt klikk.

Smarte add-ons til SuperOffice CRM

Vi leverer markededs beste tilleggs-løsninger til SuperOffice slik at du kan jobbe mer effektivt i ditt CRM-system. Tilpass din SuperOffice med ulike apps og add-ons og få en løsning som er optimal for din bedrifts behov. 

Sjekk ut Amesto Apps og add-ons

Hvorfor trenger man CRM?

  1. Øke kundetilfredshet og lojalitet    
  2. Redusere kostnader og øke effektiviteten    
  3. Forbedre nøyaktighet og prognostisering 
  4. Øke omsetning  
  5. Styrke brandet

Alt-i-ett CRM - Bestill i dag

Bestill SuperOffice Online nå.
Fra kr. 390,- pr bruker/mnd.

Sjekk priser

Prøv vår CRM-løsning i 30 dager – helt gratis!

Fyll inn din kontaktinformasjon, og motta en gratis testtilgang til SuperOffice Online.

Prøv gratis

PC world logoSuperOffice - best i test

SuperOffice Online er kåret som best i test av PC World (Nr. 47, 12. desember 2014).

«Det er en helt egen følelse å jobbe i SuperOffice med det velpolerte brukergrensesnittet og de oversiktlige funksjonene».  Last ned artikkelen og les mer om hvorfor SuperOffice Online gikk av med seieren.