CRM-system

Finn, vinn og behold kundene

CRM-system.

Vi leverer løsninger som støtter forretningsprosesser innen salg, markedsføring og kundeservice. Amesto Solutions er en ledende forhandler av SuperOffice CRM og våre erfarne konsulenter hjelper deg gjerne med å komme i gang.

Book demo / møte

Finn, vinn og behold kundene

CRM-system.

Vi leverer løsninger som støtter forretningsprosesser innen salg, markedsføring og kundeservice. Amesto Solutions er en ledende forhandler av SuperOffice CRM og våre erfarne konsulenter hjelper deg gjerne med å komme i gang.

Book demo / møte

Amesto CRM

Hvorfor CRM-system?

Vi hjelper deg med å nå dine viktigste mål.

 

Amesto CRM

En av de viktigste årsakene til at mange bedrifter ikke oppnår ønsket avkastning på CRM-investeringen, er at de ikke har definert HVORFOR de har et CRM-system, og hvilke mål som skal oppnås.

En annen viktig årsak er at mange håper at CRM-systemet vil gjøre alt bedre, men uten å avgrense eller fokusere på det som virkelig er viktig.

 

Et CRM-system kan ikke løse alt. I Amesto har vi definert fire forskjellige områder der vi vet at systemet kan hjelpe deg med å nå dine mål:

  • Økt kundetilfredshet
  • Økt salg til nye kunder
  • Økt salg til eksisterende kunder
  • Økt effektivitet og forbedret struktur

Vi i Amesto har jobbet med CRM i mer enn 20 år, og med mer enn 500 forskjellige selskaper. Vi vet hva som skal til for å lykkes. Vi har utviklet en rekke forskjellige konsepter og smarte løsninger. Amesto har også etablert samarbeid med aktører som styrker tilbudet vårt på hvert enkelt område, for å kunne levere en standardisert løsning til deg.

Vi kaller det Amesto CRM.

Vanlige utfordringer med CRM

Hvis du ikke vet hvor du skal, så spiller det ingen rolle hvilken vei du går.

Helt ærlig: Kan du svare på hvorfor du har et CRM-system i din bedrift? Dersom vi spør 10 medarbeidere – får vi det samme svaret?

 

Dersom du vurderer å anskaffe et CRM-system – vet du hvilke resultater du ønsker å oppnå? Det er nemlig ikke antall funksjoner i CRM-system som teller, det er antall funksjoner som hjelper deg og brukerne å med å nå sine mål.

Amesto har utviklet en unik metode for å kartlegge bedriftens utfordringer, samt muligheter med CRM. Denne undersøkelsen gir deg svarene på hvor du skal – og hvilken vei du bør gå. Hva er viktigst for deg, hvilke utfordringer er de største og hva er de lavest hengende fruktene? Er det innenfor kundetilfredshet og salg, eller er det struktur og effektivitet som kan forbedres?

 

For å få gode veibeskrivelser trenger vi ikke bare å vite hvor vi skal – vi må også finne ut hvor vi begynner. Måler du kundetilfredshet i dag? Vet du hva kundene synes om deg?

Følger du opp hvor mange kundebesøk selgerne gjennomfører i dag? Eller hvor mange selskaper som besøker nettstedet ditt som konverteres til leads? Hvor lang tid bruker kundeservice på å løse en sak? For å sette relevante mål og strategier må vi kartlegge den nåværende situasjonen.

Vi hjelper deg med å finne den rette veien – for deretter å implementere en standardisert løsning fra Amesto som hjelper deg å realisere strategiene dine.

Vår misjon

Kundene våre skal oppnå resultater, nå sine mål, og hente ut målbare effekter av sitt CRM-system.

Vi kaller det Vellykket CRM.

Våre kunder realiserer sine strategier gjennom CRM.

Kundene våre må vite og følge opp at strategiene faktisk er implementert. Altfor mange selskaper setter seg mål og strategier uten å følge opp realiseringen. Gjennom CRM-systemet motiverer, oppmuntrer og utfordrer vi brukerne til å nå sine mål ved å gjøre det som faktisk er bestemt.

 

Amesto CRM består av fire forskjellige løsninger, avhengig av hvilke mål som du som kunde ønsker å oppnå. 

Vi anbefaler å sette søkelys på et mål om gangen, selv om det er mulig å kombinere forskjellige løsninger. Fokusering handler også om å velge bort. 

SuperOffice er grunnlaget for våre løsninger. Vi har vlgt SuperOffice fordi det er et brukervennlig og skybasert system, som er enkelt å tilpasse ulike behov. I tillegg støtter SuperOffice våre ulike målområder på en utmerket måte med løsningene Salg, Service og Markedsføring. Ulike løsninger for å oppnå forskjellige resultater og mål. 

Nysalg

Til en hver salgsprosess er det knyttet spesifikke aktiviteter og dokumenter. Med det riktige salgsverktøyet kan du fullføre salget på kortere tid.
Mer om salgssystem
 

Effektivitet

Er du på jakt etter et system som kan hjelpe dere med å lage målrettede kampanjer og finne flere potensielle kunder? En av de raskeste måtene å skaffe flere leads, er gjennom tilpasset og målrettet e-markedsføring.
Mer om markedsføringssystem

Kundetilfredshet

God kundeservice handler om å besvare alle henvendelser så snart de kommer inn. I dagens marked forventes det at du er tilgjengelig over alt, og har full oversikt. Kundeoppfølging er enkelt i våre CRM software. Løsningens design hjelper deg med å øke produktiviteten på få uker ved å strømlinjeforme hvordan...
Mer om kundeservice

SuperOffice

SuperOffice er et enkelt, brukervennlig og kostnadseffektivt CRM-system som bidrar til økt produktivitet innen salg, markedsføring og kundeservice. I tillegg hjelper systemet deg med å bli GDPR-compliant.
Mer om SuperOffice

eMarketeer

Med eMarketeer får du et komplett kommunikasjonsverktøy for e-post, SMS, kundeundersøkelser, events og skjemaer. I tillegg kan du automatisere kommunikasjons-løpet med dine kunder og få webstatistikk på din hjemmeside.
Mer om eMarketeer

Vår metodikk

Vi tror at det viktigste for en CRM -leverandør er evnen til å forstå kundens utfordringer og muligheter, og å være i stand til å finne både strategier og riktige løsninger for å oppnå effekter. Amesto er ikke systemleverandør, vi er snarere leverandør av realiserte strategier.

Våre konsulenter har lang erfaring fra en rekke ulike bransjer. Vi er imidlertid mest vant til å jobbe i Business to Business-segmentet innenfor salg. Når det gjelder kundetilfredshet og service/support har vi mange kunder som også retter seg mot sluttforbrukeren.

 

 

Kundene våre har en ambisjon om å oppnå reell endring. Dette kan bare implementeres gjennom en langsiktig handlingsplan og langsiktig samarbeid. CRM er ikke et prosjekt, det er en reise.

Vil du oppnå målbare resultater? Velkommen til Amesto.

Kontakt oss

 

Innkjøpsguide for CRM

Gratis guide til å kjøpe nytt CRM-system.

Hovedformålet med et CRM-system er å tilby verktøyene bedriften din trenger for å samle alt av kommunikasjon du har med kundene dine, og få oversikt over kontakter, salg og aktiviteter.

Vi har laget en enkel guide som kan hjelpe deg med å finne riktig CRM-system for din bedrift.

Last ned gratis guide

Få inspirasjon

Les våre nyttige blogginnlegg.

Icon

Derfor bør virksomheten din gå til anskaffelse av et skybasert CRM-system

I et konkurranseutsatt marked er et effektivt og brukervennlig CRM-system helt avgjørende for å oppnå god samhandling mellom virksomheten og kunden, øke salget og skape vekst.


Icon

Økt kundelojalitet og bedre personvern med riktig CRM-system

På grunn av GDPR og personvernforordningen har det aldri vært viktigere å velge et CRM-system som sørger for at all informasjon om kunder og kontaktpersoner både innhentes, oppbevares og behandles på en...


Icon

Slik kan CRM-systemet hjelpe deg å selge mer og raskere

I dagens konkurranseutsatte marked har kunder et hav av produkter og tjenester å velge blant, og kampen om oppmerksomheten deres har aldri vært tøffere. Opplever virksomheten din sviktende salgstall og...


Icon

De største utfordringene mellomstore virksomheter møter ved implementering av nytt CRM-system

CRM-systemer blir stadig mer populære på tvers av bransjer, men selve implementeringen kan ofte skape hodebry. Her er noen av de største utfordringene som kan oppstå når dere skal implementere et nytt...


Icon

Gratis guide: Hvordan velge nytt CRM-system

Enkel guide til hvordan du velger riktig CRM-system for din bedrift.


Icon

10 tips til bedre kundeservice

De aller fleste bedrifter skulle ønske de var best i klassen på kundeservice. Men det er som så mye annet i hverdagen, enklere sagt enn gjort å sette teorier ut i praksis. Derfor har vi her laget en liste...


Icon

Hvordan lykkes med CRM

Det er mange gode grunner til å anskaffe seg et CRM-system. I en tid der forandring skjer ekstremt fort i markedet, og kundelojaliteten er lav, er det kritisk å «kjenne» kundene sine, og vite hva som er...


Vi hjelper deg med å finne det riktige CRM-systemet for din bedrift

Kontakt oss for en uforpliktende prat.

Kontakt meg